7) onderweg niet naar Dracula 🧛‍♀️ maar naar huis 🏠

27 september 2025 - Barsinghausen, Duitsland

Vanochtend een flauw zonnetje, heerlijk geslapen bij een begraafplaats, lekker rustig. Vandaag maken we een lange rit voor bij Hannover wilde we stoppen. Maar je gelooft het niet Ben ging vandaag voor mij op zijn knieën ……. om te helpen mijn schoenen aan te trekken. Ik heb last van mijn C1,C2,C3, ja dit is geen Citroën maar dat zijn de lage wervels in ieder zijn lijf en die van mij zijn vervelend aan het doen, al een hele tijd en dan kan ik ineens niet meer knielen,buigen,traplopen enz,enz en doet auw.  Maar goed je kan er oud mee worden, mijn fysio zeg rust en dat doet ik dus nu ook.

Nog ff Peet en Kak aan de bel gehad, En morgen zijn we tegen de middag weer in Poeldijk.

Voorlopig Laatste nacht in Duitsland

Foto’s

10 Reacties

  1. Gerard:
    27 september 2025
    Karin rekken en de bij blijven , maar het had anders moeten zijn met deze vakantie maar denk maar zo na regen komt zonneschijn

    Goede terugreis gewenst je zwager Gerard
  2. Ben en Karin:
    28 september 2025
    Ik rek en strek me eigen gek, Gerard
  3. Hen&Han:
    27 september 2025
    Niet zo'n beste vakantie zeg 😶
    Hopelijk is het lek te maken...
  4. Ben en Karin:
    28 september 2025
    Dat hopen wij ook
  5. Ria Bakker:
    28 september 2025
    zo als jij altijd zeg doorgaan Rietje dus jij dus ook goede reis
  6. Ben en Karin:
    28 september 2025
    Ja, Rietje we zullen door gaan, alleen mijn strijd is minder erg dan die van jullie😘😘
  7. Patricia Van Ooyen:
    28 september 2025
    Ja we worden wel ouder maar niet gouder.
    Rustig aan met bewegen lekker warm houden en op naar huis.
    Hopelijk kan het lek snel gemaakt worden en kunnen jullie nog even weg.
  8. Ben en Karin:
    28 september 2025
    Rustig aan Patricia, ik wil nog niet oud zijn 🤣🤣🤣 daar ben ik te eigenwijs voor( Boogaard)
  9. Rick:
    28 september 2025
    Behoorlijk vervelend zeg! Je vakantie moeten onderbreken! Door zo’n stom lekkie! Snel naar huis en dinsdag laten maken en woensdag weer weg? Jullie rijden toch langs Hannover naar huis? Is dat niet een eindje om? Of bedoel je het Belgische Han over Antwerpen ben je dan snel thuis, toch?
    Sterkte met alles en hopelijk kunnen jullie nog snel even ergens onthaasten, want dat hebben jullie wel verdiend. Ja, ja, die Ben op zijn knietjes voor Karin …
    Ik las eerst even niet verder … -:)
  10. Ben en Karin:
    28 september 2025
    Hai Teun, volgens Google was dit de snelste weg, en je geloofd het niet vandaag ging hij weer op zijn knieën voor mij👟👟