7) onderweg niet naar Dracula 🧛♀️ maar naar huis 🏠
27 september 2025 - Barsinghausen, Duitsland
Vanochtend een flauw zonnetje, heerlijk geslapen bij een begraafplaats, lekker rustig. Vandaag maken we een lange rit voor bij Hannover wilde we stoppen. Maar je gelooft het niet Ben ging vandaag voor mij op zijn knieën ……. om te helpen mijn schoenen aan te trekken. Ik heb last van mijn C1,C2,C3, ja dit is geen Citroën maar dat zijn de lage wervels in ieder zijn lijf en die van mij zijn vervelend aan het doen, al een hele tijd en dan kan ik ineens niet meer knielen,buigen,traplopen enz,enz en doet auw. Maar goed je kan er oud mee worden, mijn fysio zeg rust en dat doet ik dus nu ook.
Nog ff Peet en Kak aan de bel gehad, En morgen zijn we tegen de middag weer in Poeldijk.



Goede terugreis gewenst je zwager Gerard
Hopelijk is het lek te maken...
Rustig aan met bewegen lekker warm houden en op naar huis.
Hopelijk kan het lek snel gemaakt worden en kunnen jullie nog even weg.
Sterkte met alles en hopelijk kunnen jullie nog snel even ergens onthaasten, want dat hebben jullie wel verdiend. Ja, ja, die Ben op zijn knietjes voor Karin …
Ik las eerst even niet verder … -:)