Vertrek

16 september 2019 - Schiphol, Nederland

Na een werkelijk druk maar super geslaagd weekend, zaterdag onverwachts mijn 60tig verjaardag al vast gevierd, ik wist echt van niets en was natuurlijk in tranen, mooie kado’s gekregen en een superdag met gezin in Leiden door gebracht met een escape spel, echt geweldig, zijn wij nu klaar om te vertrekken naar Frankfurt om daar van dan door te vliegen naar LA. Was lekker druk op de weg, we reden van file naar file maar waren ff 08.00 op Schiphol. Ilse en Gerard waren al op Schiphol, Ilse is mijn zus dus Gerard word automatisch dan mijn zwager. We gaan nu boarden maar er is iets met de handbagage, moeten we geloof ik inleveren, ik hou het wel vast.

1. Wim Lagerweij:
    16 september 2019
    Goede vlucht gewenst. Heerlijk genieten en LEEF !!!
  2. Ria bakker:
    geniet er van met zijn allen goede vlucht en veel plezier veel foto,s maken he Karin
  3. Kim:
    16 september 2019
    Fijne vlucht gewenst. Doe voorzichtig !
  4. Mike en Tamara:
    Goede vlucht! Geniet ervan!
  5. Tamara:
    16 september 2019
    Goede vlucht! Wens jullie heel veel plezier. Geniet ervan en voorzichtig doen!! X
  6. Han&Hen:
    Wij zijn 5 sept ook via Frankfurt gevlogen. Wat een gedoe daarzo met die bussen. Have fun in the States!
  7. Bram&Joke:
    16 september 2019
    Goeie vlucht en een hele fijne en mooie reis.