Eindelijk in LA

17 september 2019 - Inglewood, California, Verenigde Staten

Eindelijk in LA, was toch weer een lange vlucht, we vlogen met een Boeing 747, dat is z’n groot ding, zowat achter in. Wij zaten in de midden rij en ook op de middelste stoelen, dus stil zitten voor Karin, dit viel niet mee. Heb mij onder weg vermaakt met de nieuwste Disney films Aladin en Dombo, en wat zitten lezen en dommelen.  In LA aangekomen, eerst bij een soort robot in  checken en daarna nog een ondervragingen naar de koffers, en daar ging het mis, een koffer kwijt, die van mijn zus. Dat is flink balen, ik heb zat onderbroeken bij mij, die past ze wel , maar voor de rest is dat echt een probleem. Gelijk gemeld, volgens de AirPort is de koffer er morgen, maar ik dacht kan je rekenen, reken er dan maar niet op, dat duurt minste  een dag of 3, en waar zitten we dan. Ik dacht het is misschien het slimste om het adres van Hanneke op te geven, daar zijn we over 6 dagen. En dan kijken we wel hoe we het redde, bij The wallmarket een paar t shirts en een korte broek kan ze misschien van mij wel aan. Toen wachten op het hotelbusje, die kwam ook niet, dus maar ff bellen. Het is hier nu 20.30 we  maken een lange dag zijn 9 uur terug in de tijd.