Op naar de Camper

18 september 2019 - Inglewood, California, Verenigde Staten

26gr was het vandaag. Last van een jetlag, welnee om 04.00 waren wij al klaar wakker. Na een uurtje draaien, maar een bakkie gezet, douche en een rondje gelopen. Alle vreetschuren zitten naast elkaar met de watch watchers er tussen, dat is wel nodig. Na de wandeling zijn we gaan ontbijten en daarna shoppen met zus. Ik moet zeggen, ze is ook niet makkelijk , maar ja wat wil je, ze is een Boogaard en haar koffer kwijt, in een vreemd  land en dan mag je tot een paar honderd euro nieuw kopen. Ik heb ook van alles gepast, lachen toch, allemaal feest jurken voor maar nog geen20 dollar. Om 13.00 mochten we onze camper halen, was er nog gewoon druk. Na de uitleg, die je gelijk weer vergeet op naar de Walmarket om dat ding te bevoorraden met eten enzo. Gerard voorop en wij er achter, maar dat ging op de grote weg al mis, Gerard kwijt dus wij de grote weg weer af en opzoek naar de TomTom. Adres in voeren en gaan, dus niet, adres wilde de TomTom niet herkennen, oke dan maar een straat ervoor in. Maar hierin bleken wij toch wel hele simpele zielen, 2 uit Nalluk waar de straten gemiddeld niet langer zijn dan 15 huizen. Wij rijden op die laan en de zijstraat kwam maar niet ,dan maar weer keren, zeker fout gereden of niet goed opgelet. Is hier z’n laan wel tig Miles en als je rustig door rijd kom je van zelf bij die Walmarket. We hebben hem gevonden maar zowat een tank leeg😜. De Walmarket is niets voor mij, veels te groot dit kan ik niet meer overzien. Gelukkig hadden we een boodschaplijstje gemaakt. Heb je een beetje houvast. Nu op naar onze slaapplaats. Ben heeft in ieder geval al zijn vuurproef gehad met de camper.We staan op een campground, en alles gedaan wat we moesten doen. Vandaag nog maar ff makkelijk gedaan een bij de gele M binnen gelopen vanaf morgen gezond anders worden wij ook super big. Het is nu zowat half elf en ik ga het licht uit doen

1. Mike en Tamara:
    Hey Luitjes,

Eerste dag zit erop! Nu genieten en elkaar niet kwijtraken 😂😂😂
  2. Patricia Van Ooyen:
    18 september 2019
    Zo en nu geen tegenslagen meer en lekker genieten van alles.
  3. Bertie Van den Eijnden:
    18 september 2019
    Klinkt als één groot avontuur. De avonturen van de zusjes van de Boogaart. Geweldig. Geniet ervan
  4. Rick:
    18 september 2019
    Nou ja joh, de eerste echte dag aldaar zit erop!
    De Walmarket is niks voor jou Karin? Nou ja zeg, hier in Holland hebben we ook van die enorm grote stores, zoals die van Hornbach. Die zijn ook veel groter dan de plaatselijk super op de hoek. Ook daar kun je behoorlijk de weg kwijt raken, maar blijkbaar komt Karin daar nooit!
    Maar OK, jullie reis is nu echt begonnen en vanaf nu kunnen jullie gaan genieten! Alhoewel, jullie missen nog steeds een koffer, maar met de vele nieuwe aankopen, is dat alweer (gedeeltelijk) opgelost toch?
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven, want in 1980 (jawel in de vorige eeuw toen Karin nog geboren moest worden, dacht ik) hebben wij ook zo'n rondje (LA, woestijn, Las Vegas, 'Jos slimme meid', San Francisco en nog wat die plaatsen) gemaakt, maar dan per bus.
    Nou beste luitjes, het allerbeste toegewenst, veel plezier, geniet ervan en maak mooie foto's! Groetjes!!
  5. Wilma:
    Hiep Hiep hoera 🎁
    Kaartje 60 jaar 🎉🥂🎉
    Gefeliciteerd en lekker genieten 😍
  6. Kim:
    18 september 2019
    Hieperdepiep hoezeee gefeliciteerd kaatje !
    Eindelijk 60 en superfit.

P.S. je moet even je tomtom proberen te updaten of een SD kaart vibden voor tomtom met de kaart van de US. Succes x ;)
  7. Ben en Karin:
    Hoi Kim,

Als het goed is moet dat ding ge-update zijn maar als je via Google Maps rijdt, rij je soms heel anders en om. Heb z’n leuke verjaardag gehad, dit zou ook heel leuk zijn voor jouw PV gedoe, tot over 3 weken😘.
  8. Han&Hen:
    18 september 2019
    The streets in LA are very long. Dat weten wij maar al te goed.
    Onze eerste overnachting in LA was in een straat op nr 25109 of zoiets.
    In de Walmart is het ook behoorlijk zoeken. Maar ze hebben veul.
    Karin have a great 60th birthday!!
    We zien elkaar zondag in Utah 😃
    Groetjes, Henri & Hanneke
  9. Esther:
    18 september 2019
    Leuk verslag! Lekker genieten!!
  10. Koosen Anneke:
    18 september 2019
    ik kijk met je mee goede reis en kom gezond weer thuis onze vakantie zit er weer op nu wachten op mijn knieoperatie op 14 oktober we spreken mekaar later wel weer geniet van de reis en de groeten aan ben tot laters