22 september Poeldijk

22 september 2022 - Poeldijk, Nederland

Dit is weer het laatste verhaal,  van onze vakantie met het “luxe ding”, voor ons zit het er weer op, maandag gaat de arbeid weer beginnen, nu nog een paar dagen om de spullen op te ruimen en misschien nog een uitstapje maken, we kijken wel. Het is weer heerlijk om onder je eigen waterstraal te staan, de temperatuur zelf in te stellen, niet te haasten en zonder bad slippers en vooral niet nergens meer aan hoefde te denken van heb ik alles mee genomen, handdoek, ondergoed, want dat gebeurde natuurlijk weleens en dan kon je weer terug lopen, als je niet onder de sproeier stond. We moesten wel weer wennen aan ons bed, en wij zijn natuurlijk stoer wel een hoes maar geen dekbed, kreeg het vannacht toch koud, terwijl het overal in huis de temperatuur is van 22,5 Gr.

Mijn wandelende wekker had voor 8 uur de camper al zoveel  mogelijk leeg gelopen, naar de bakker geweest, ideaal. Camper schoon gemaakt en om 13h00 brachten we het “luxe ding” weg, onze wegen scheiden in Berkel Rodenrijs, dat was haar thuis haven.

We hebben  in 21 dagen 3733 km weg gereden, wat we aan diesel hebben verbruikt is best veel vergeleken  met verleden jaar. We hebben ook weer onwijs veel gezien, de spons(ikke dus) kan daar weer opteren en van nagenieten. We hebben mooi en slecht weer gehad, we hebben gelachen en ons geërgerd, heb nog x aantal foto’s waar ik door heen zal gaan om uit te sorteren, dus ik doe deze vakantie nog een paar x maar dan thuis.

Saartje( hond) is ook weer thuis, ons normalen leven gaat weer beginnen, kreeg vanochtend een verontrustend app je van Justyna, ze had geen verhaaltje gekregen.

Dit is mijn laatste verhaal van deze vakantie.

1. Wilma:
    22 september 2022
    Welkom thuis Kaar, ik vond het weer top om je vakantie verhaal te lezen.
    Ook wij zijn vandaag thuisgekomen.
  2. Mat en Tineke:
    22 september 2022
    Welkom thuis Karin en Ben. Het was weer een genot om jullie verhalen te lezen. We spreken snel wat af.
    Groetjes, Mat en Tineke
  3. Tanja:
    23 september 2022
    Maak er n mooi weekend van!!
  4. Henk:
    We zien mekaar
  5. Willem:
    23 september 2022
    Hoi Karin, bedankt weer voor de leuke verhalen. Geniet van de laatste vakantie dagen 🙌. Groeten ook van Zsuzsika
  6. Aad en Anke:
    24 september 2022
    Welkom thuis. Leuk, dat we weer konden meegenieten van jullie vakantie wel-en-wee.