23-6 Naar Huis

23 juni 2022 - Wateringen, Nederland

Onze tripje zit weer op, we zijn weer thuis, de was hangt te droog, alles is opgeruimd, alleen de herinnering blijft in ons geheugen hangen.

Vanochtend na het ontbijt, nemen we afscheid van Matty en Tineke, die gingen nog een paar supermarkten aandoen om spulletjes te kopen die in Nederland niet te verkrijgen zijn, aangezien wij Saartje bij ons hebben gaan wij niet shoppen. Dus wij rijden zonder Stau door het lappendeken waar Duitsland zo om bekend staat, er staan wel heel veel windmolens in dit gebied hier. En de boeren houden denk siësta er is geen traktor te beken op het land. Ik sudder  lekker in slaap, is wel zo gezellig voor Ben. Z’n beetje voor de Nederlandse grens trek ik weer bij, we stoppen om te stekkeren en zelf wat te eten, stoppen er ook mensen uit ons hotel, dus even oude jongens krentenbrood, ik trek nog een bakkie uit een apparaat en wenst ze nog een prettige reis, zij gingen naar Rotterdam. En na een uurtje komen we in de Poelluk aan, auto uit laden, enz,enz, de vakantie zit erop.

In de late warme avond, met een drankje op ons terras namen we het nog even de vakantie door,

We hadden super weer, we hebben super genoten, we hadden het super gezellig met onze 4 en( 5en), het was kort maar ook weer lang genoeg, de reis terug liep voorspoedig, we konden weer heerlijk stekkeren in Nederland. Als we in de winter naar Cochem gaan hebben we nooit een stekker probleem maar goed bij Hotel Maas, kunnen wij stekkeren.

Ik ga naar bed er komen nog een paar gezellige drukke dagen aan en maandag ja dan begint de arbeid weer voor ons, wij horen nog niet bij die “grijze golf”.

Enjoy hotels is een leuk concept voor ieder wat wils maar niet voor onder de 50tig, er moet wel wat grijs in je haar zitten🤣, De gastheer en vrouw waren super, de manager has alles onder control, als Ben niet kon stekkeren werd er wel een auto weggehaald dat hij wel kon stekkeren, vandaag wilde we de hond betalen want dat moet bij het hotel zelf, dat hoefde niet, omdat hun zo van dieren hielden, waar hoor je dat nog. Het eten was super, na vijven ging de bar open en je kon elke avond als een koekie naar je kamer als je dat wil. Jammer van mijn dag kies/tandvlees pijn maar goed dat spulletje heeft zijn werk gedaan

Dus volgers ik zeg jullie gedag in September gaan we met 2 campers door Europa trekken 3 weken, tenminste als het mag van de Heer Poetin en als het kan ivm de Corona, die er weer aankomt.

Ik zeg misschien tot dan

1. Ben Van elswijk:
    24 juni 2022
    Genoten van je verhalen
  2. Nel Ebeling:
    24 juni 2022
    Hoi jammer ik genoot zo van de verhalen en kijk weer naar september uit .