9 juli Naar huis.

9 juli 2021 - Poeldijk, Nederland

Vandaag de laatste dag met onze Truus op 4 wielen, na het ontbijt beginnen we alvast met ruimen, alles op het bed, zo dat we als we in Poeldijk arriveren zo kunnen lossen, want het plan is om dan als een speer Truus schoonmaken en daarna terug naar de verhuurder. Zo gezegd zo gedaan, we betalen nemen afscheid van Ilse en Gerard, we rijden nog een stuk achter elkaar, het komt met bakken uit de hemel,  Ilse en Gerard gaan ergens bij een benzinepomp van de grote weg af maar wij sjezen door wij ruikende de stal en gaan als een speer over die autobahn, het Duitse landschap vliegt aan ons voorbij, we zingen wat, we praten wat en al met al was het weer een hele belevenis, met als hoogtepunt de bruiloft van Peter en Justyna en in eens zijn we weer in Holland, we ook hier genieten van het uitzicht, de lakenvelders weer in de wei, het Hollandse wolkendek, want de zon is ook weer te voorschijn gekomen. Ja, de vakantie zit erop, en wat hebben we weer veel gedaan en gezien, en zoals kwamen we weer tijd te kort, we hadden nog zoveel willen zien en doen. Een ding is zeker, we komen nog keertje terug Polen, dat is zeker, er zijn daar nog velen mooie steden te bezoeken en vergeet het Tatra gebergte niet, wanneer ja dat weten wij niet, als het weer op ons pad komt. We hebben 3546 km gereden in 14 dagen tijd en daarvan heeft Truus nog een lang weekend vrij gehad. We hebben schitterend weer gehad, we hebben vele mooie dingen gezien, we hebben hele lieve mensen ontmoet in Polen, de familie van Justyna, haar Vader en Moeder maar ook haar broers. Ook de werkgever en collega’s die naar de bruiloft waren gekomen, super gewoon, wat hebben we met elkaar gelachen,gezongen,gezopen en gedanst. We zijn in Auschwitz-Birkenau geweest dat blijft een litteken in de geschiedenis van de mensheid, daar word je stil, daar hoor je geklaag en het geween nog.

We hebben Truus weggebracht, onze Duitse Truus, we reden nl met een Duits kentekenplaat, we begrepen eerst maar niet waarom iedereen gelijk in het Duits tegen ons ging lullen, tot dat het kwartje viel.

Hoogtepunt De Bruiloft

Dieptepunt code rood

Onze vakantie “ Was eine  Hel” stop woordje, zelfs de broers van Justyna riepen het.

Wij willen iedereen bedanken die met ons mee leefde naar de bruiloft toe, die ons feliciteerde met ons mooie Bruidspaar, die de moeite namen om onze verhalen te lezen. Wij hebben genoten van onze vakantie en ik hoop jullie van ons gezwam.

Tot de volgende vakantie, zal ik maar zeggen

Ben en Karin

ps:Nel gefeliciteerd ( Ben zijn zus is vandaag jarig)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ben van elswijk:
    9 juli 2021
    Ja Karin en Ben aan alles komt een eind.genoten van de verhalen.ik moet er nog een paar lezen.
  2. Patricia Van Ooyen:
    9 juli 2021
    Heb zeker genoten van jullie gezwam.
    Kan niet wachten tot de volgende vakantie.
  3. Han&Hen:
    9 juli 2021
    Heel leuk, net of we er zelf bij waren.
  4. Mat en Tineke:
    9 juli 2021
    Gave en heftige vakantie. Welkom terug👍
  5. Rick:
    Welkom thuis!
  6. Bertie Van den Eijnden:
    9 juli 2021
    Dank je voor de mooie verhalen. Ik heb er van genoten. Ik verheug me op nieuwe stories. En nu lekker uitrusten even. Groeten van Jos en Bertie
  7. W.Lagerweij:
    9 juli 2021
    Was leuk je penseelstreken te lezen Karin. Natuurlijk als hoogtepunt de bruiloft en joh het Tatra gebergte staat er nog wel een aantal jaren. Lekker thuis weer in de mand kruipen is ook lekker.
  8. Harry:
    10 juli 2021
    Jammer niets meer te lezen onder een bakkie maar fijn weer heelhuids te zijn terug gekeerd.
  9. Ria bakker:
    10 juli 2021
    welkom thuis in de poelek fijn dat het zo mooie belevenis was
  10. Diane:
    10 juli 2021
    De koffer(lees Truus op wielen)weer leeg geruimd, maar zoveel ervaringen en herinneringen rijker. Dank jullie wel voor het delen van jullie belevenissen. Maken we hier ook nog eens wat mee, haha. Groetjes uit Limburg👋😘🌸
  11. Magda:
    10 juli 2021
    Hoi Karin en Ben, wat gaat zo,n vakantie toch snel, leuk jullie verhalen gelezen te hebben, al zal er nog veel meer te vertellen zijn, maar dat doen we nog wel een keer.Tot gauw. Gr
  12. Wilma:
    11 juli 2021
    Welkom thuis en ik heb weer genoten van je mooie reisverhalen.
    Gauw weer eens afspreken xxxx
  13. Aad en Anke:
    12 juli 2021
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. We wachten met spanning jullie volgende vakantie-avonturen af. Bedankt voor je beeldende verhalen.
  14. Esther:
    14 juli 2021
    Lieve Kaatje,

Wat een belevenis. Net terug van vakantie en je verhalen aan een stuk gelezen. Met een woord fantastisch. Zo bijzonder dit te mogen mee beleven. Wat een warmte de familie in polen. En wat een ,, gezuip :) " echt iets voor jou. Je mag trots zijn op je fantastische gezin. hoop je snel in levende lijve te zien en nog meer verhalen te horen. Dikke knuf XXXX