Bridgeport 26-9-2019

27 september 2019 - Bridgeport, Verenigde Staten

Na een hete nacht verlaten we onze slaapplaats en rijden weer in Death Valley , Ilse en Gerard zijn terug om die verdomde koffer op te halen, Henry en Hanneke rijden hun tegemoet , ja je moet wat voor je familie overhebben. H + H chapeau lees op de app dat jullie ff 11 uur aan het sturen zijn geweest.

Jammer dat er zoveel wegen waren afgesloten, de zoutduinen, het kasteel, alleen de zandduinen konden we op.

De wegen in de doodsvallei, zijn behoorlijk smal en gaan soms stijl omhoog/naar beneden, heb spijt dat ik geen motor kan rijden, dan rij tenminste op de midden lijn, nu zie ik alleen de afgronden naast mij, Ben geniet of het nu van de omgeving is of van mijn angst zweet, ik weet niet. En dat gaat het echte werk beginnen, We zien nog een bord of we de remmen goed willen controleren, is niet nodig volgens Ben. En daar gaan we steil naar beneden, Ben zet de auto in zijn vrij, we vliegen van bocht naar bocht, telkens zeg ik remmen Ben, remmen, ik rem zelf natuurlijk ook hard mee, alleen aan mijn kant zit geen rem, dus remmen heb geen nut, want ik me bedenk is dat alles wat we naar beneden vliegen moeten we natuurlijk ook weer omhoog kruipen. Het landschap veranderd steeds, we stoppen keer op de top van de vallei dachten we,  verder op zijn de kammen nog hoger, het is hier niet meer zo warm, en zien zelfs sneeuw op de toppen liggen. Er woont hier echt niets, we zien telkens bordjes kijk uit voor dit beest of voor dat beest, en enige wat wij hier zien zijn vliegen en een soort horzel, die kan lelijk prikken. En dan ineens zien we dorpjes, leuke dorpjes met houten huizen met allemaal lief kleurtjes.

we stoppen een x bij de Mac, WiFi, daar bel ik Prisca kan het gesprek niet af maken na 30 min word ik uit de wifi gegooid. Ook nog een stop in Bishop bij de bakkerij Erick Schat’s bakery schijnt een Nederlandse bakker te zijn, er hangen klompen in de lucht en er staat volop Delfts blauw, en heel veel soorten broden en lekkernij.

Het word steeds groener onderweg, we zien weilanden met koeien, daarna klimmen we weer, gaan de bossen in en weer uit, enzo komen we bij ons eind punt voor vandaag, we staan aan een groot water. Plek gereserveerd ook I+G want die stomen toch door, en wij gaan naar de hot springs, deze weg is waarschijnlijk niet voor RV gemaakt, alles rammelt en schudt en er loopt zelfs water door de wagen, maar we komen er, we zitten heerlijk in het warme water wat naar zwavel ruikt, er zit een man naast ons in een andere bron, Ben zegt dat is die gek op de fiets staat ook bij ons op de camping, ga ik een foto maken van Ben, zegt de man in het vloeiend Nederlands zal ik een foto van jullie 2en maken.

Tussen 7 en half 8 komt zus met haar koffer aan

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kim:
    27 september 2019
    Nou gelukkig is de koffer terecht. Ontspan.
    Zag t gelijk voor me, jullie heuvel tour, met dat remmen hahaha
  2. Nel Ebeling:
    27 september 2019
    Zo twee keer hardop gelachen ,Harry zegt wat is er ik zeg moet je even lezen
  3. Mat en Tineke:
    Super gaaf avontuur😂👍
  4. Ben Van elswijk:
    27 september 2019
    Karin,Leuk om de verhalen te lezen,
    Groetje Ben
    Gisteravond zijn de fot,s van het centrum vertoond,je had best mooie foto,s ingezonden,het zal nog wel een keer herhaald worden want de helft van de club is op vakantie,
    Groetjes Ben & Ruben
  5. Bertie Van den Eijnden:
    27 september 2019
    Heerlijk. Heb me weer prima vermaakt. Geweldige verhalen en mooie beschrijbingen van wat je ziet
  6. Henriëtte:
    28 september 2019
    Blijven genieten, ik geniet mee met jullie door t blog🤗 Gelukkig ruik ik je angstzweet niet, maar kan t me levendig voorstellen🙃