L A. 3-10 -2019

4 oktober 2019 - Los Angeles, Verenigde Staten

Vanochtend wederom vroeg uit de veren, we moesten weer een eindje trappen om bij onze laatste campground te komen, deze licht dicht bij het vliegveld en dicht bij waar we de Kamper weer moeten terug brengen. We rijden weer door een mooi landschap en soms zien we zelfs een stukje zee, ook klimmen we en dalen we weer. We rijden ook weer door landbouw gebieden, hier hebben ze soorten kassen staan, ik denk van plastic, zijn die half ronden dingen, ook zien we een vergaande glorie warenhuis staan, alleen nog maar het frame, geen stukje glas zit er meer in. Het is hier weer wat warmer, ze zijn overal aan het sproeien, en dan val ik in slaap, soms word ik wakker, zeg ik 2 dingen en val weer verder in slaap, de kapitein naast mij hoor ik wel brommen, lekker gezellig z’n stewardess, maar ja ik blijf in slaap vallen, Amerika moe. En ik dommel door tot we in de voorsteden van LA zijn, daar word het gigantisch druk, dus moet weer helpen navigeren, sturen en remmen, ja dan blijf je wel wakker. We rijden langs de plek waar Ilse de koffer is blijven staanden dan rijdende langs het vliegveld, daar is het een gaan en komen van vliegtuigen. En dan komen we bij onze ze slaapplaats, we zijn niet de enige er staat hier een rij, het blijkt ze hebben middag pauze en we moeten wachten tot kwart voor 1. We staan aan het strand, prachtig gezicht, zo heerlijk rustig, dus niet de  camping ligt aan het vliegveld, en alle vliegtuigen die vertrekken vliegen over ons heen, en ik kan je zeggen dat zijn er heel wat, niet normaal, wat ik dus niet begrijp in dat deze camping gewoon volstaat, maar ook met een soort vast bewoners, als iemand rond Schiphol nu klaagt, weet ik precies wat ze bedoelen, de vliegtuigen houden geen schaft. Na het eten gaan we aan de arbeid, dat ding moet schoon gemaakt worden, alleen we hebben geen emmers, pak een groentebak uit de koelkast, vul het met water beetje badschuim en we halen het meeste vuil er van af, Ben spoelt hem nog na met de waterslang, ik ga de binnen kant uitruimen schoonmaken, na een uurtje zijn we wel klaar, gaan we nog wat langs het strand lopen, pootje baden en genieten van het geluid van de vliegtuigen, ik maar weer slapie doen, na het eten, douche, koffie drinken,  verslag schrijven. Om daarna nog x naar de mooie sterren hemel te kijken en dan weer op tijd in ons mandje te kruipen, het word morgen een lange intensive dag, we gaan in eens weer negen vooruit de tijd in

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bertie Van den Eijnden:
    4 oktober 2019
    Goede terugreis en hopen dat de koffer nu wel mee gaat
  2. Ben van elswijk:
    4 oktober 2019
    Heb genoten van je verhalen.moet je maar iedere dag blijven doen.
    Prettige terug vlucht.
  3. Henriëtte:
    4 oktober 2019
    Jammer dat het er op zit. Ga jullie avonturen lezen ( s morgens t eerste wat ik doe) missen. Het las als een mooi avonturenboek Karin. Hopelijk komt er tzt nog een vervolg. Ik heb heerlijk mee genoten. Groetjes aan allen daar, goede vlucht naar huis terug.
  4. Roelie:
    4 oktober 2019
    Ook ik zal het missen,de mooie verhalen.
    Idd 1e wat ik doe,al het me niet altijd lukt,mijn jong poesjes zijn tablet verslaafd.
    Goede reis terug met mooie herinneringen.
  5. Diane:
    4 oktober 2019
    Ja, helemaal eens met Henriëtte. Zo leuk om 's morgens te zien dat je weer een nieuw avontuur hebt geschreven, Karin. Je nam ons een beetje mee op jullie avonturen. Hopelijk hebben jullie ook nog veel foto's gemaakt, goede reden om nog eens af te spreken om nog meer verhalen live te horen van jullie. Geniet nog die laatste uurtjes in the States, bereid je voor op Herfstig Holland en een fijne jetleg😊🍁🏡🍂🌸Diane
  6. Kim:
    4 oktober 2019
    Zijn jullie LA nog wel ingeweest?
    iig veilige reis terug, hopen dat nu wel alles mee en voorspoedig gaat.
    Tot snel ( zie ik je eigenlijk nog wel voordat ik naar US ga? )
  7. Ria bakker:
    4 oktober 2019
    goede terugreis welkom terug in het natte kikkerland
  8. Rick:
    4 oktober 2019
    Het was me wat zeg! Al die mooie verhalen, alsof we bij jullie in de camper meereden!
    Karin slapen, slapen en slapen? Daar merken we bij de wafjes niets van!

Jammer dat het er weer op zit zeg! Ik wist dat niet eens!
    Maar ja, aan alles komt weer een einde hé!?
    Hoeveel foto's heb je op je rolletje gezet?
    Op 24 oktober hebben we 'Presentatie eigen werk'. Dus daar kun je lekker uit je dak gaan Kaar! Aan de bak dus!

Een bijzonder goede en veilige vlucht toegewenst en gauw tot ziens bij de 'vosjes'!
  9. Han&Hen:
    4 oktober 2019
    Goeie reis terug naar huis !
    Groetjes, Henri en Hanneke
  10. Patricia Van Ooyen:
    4 oktober 2019
    Goeie terug reis heb genoten van de verslagen. Doe wel een lange broek en trui aan het is hier iets frisser.
  11. Aad en Anke:
    4 oktober 2019
    Het is bijna jammer dat jullie weer naar huis komen. Maar ook daar zijn mensen die weer op jullie wachten en nog meer verhalen willen horen. We hebben in elk geval genoten van jullie avonturen.
    Have a save flight home . Groetjes Aad & Anke.
  12. Mat en Tineke:
    4 oktober 2019
    Fijne terugreis, we zullen jullie prachtige reisverhalen gaan missen😉