Reacties
Reacties 401 - 450 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria Bakker | gaan we zeker doen | 24 apr. '25 |
| Esther Esser Vis | Zo jullie kachelen lkkr door ! | 24 apr. '25 |
| Esther Esser Vis | Stoere Chick ! | 24 apr. '25 |
| Esther Esser Vis | Stoere chick !!!! | 24 apr. '25 |
| Esther Esser Vis | Heel veel plezier van jullie prachtige reis. Geniet… | 24 apr. '25 |
| Esther Esser Vis | Wauw wat een tegekke camper hebben jullie aangeschaft… | 24 apr. '25 |
| Mat en Tineke | Wat maken jullie allemaal weer mee, je leest dit met… | 24 apr. '25 |
| Jeannette | Hihi wat onwijs leuk om jullie avonturen te lezen.… | 24 apr. '25 |
| Frieda | Ja de vlog haha Ik zat ook al te kijken op you tube | 23 apr. '25 |
| Ben en Karin | Soms moet je de regie ff in handen nemen, Henk🤣🤣🤣🤣 | 23 apr. '25 |
| Ben en Karin | Met één peukie | 23 apr. '25 |
| Ben en Karin | Na de vakantie, weer ff bij beppen met ze 4en, Rietje | 23 apr. '25 |
| Ben en Karin | Komt eraan😘😘 | 23 apr. '25 |
| Katja | Waar blijft jullie vlog 😜 | 23 apr. '25 |
| Gerard | Hallo Karin als het eenmaal koud hebt ‘s nachts… | 23 apr. '25 |
| Ria Bakker | veel reis plezier | 23 apr. '25 |
| WLag | Ben en Karin een fijne vakantie en een goede reis.… | 22 apr. '25 |
| Ilse | Ja die geluidswallen daar had ma het ook altijd over… | 22 apr. '25 |
| Francisca Kloese | Fijne vakantie ben en Karin en ik geniet ‘s morgens… | 22 apr. '25 |
| Ben van elswijk | Mooi,en stoer achter het stuur Karin | 22 apr. '25 |
| Henk | Heb je zelf het stuur in handen genomen? | 22 apr. '25 |
| Angela | een hele fijne gezellige en mooie vakantie!! | 22 apr. '25 |
| Patricia Van Ooyen | Fijne vakantie ga er lekker van genieten dan geniet… | 22 apr. '25 |
| Hen&Han | Albanië, ik ben benieuwd ! | 22 apr. '25 |
| Willem | Fijne vakantie! | 22 apr. '25 |
| Gea | Begint alweer heerlijk en lekker op weg al. Nou veel… | 22 apr. '25 |
| Henk | Ik zet me weer schrap | 22 apr. '25 |
| Henk | Ik zet me weer schrap | 22 apr. '25 |
| Aad en Anke | Fijne Vakantie ! Wij gaan weer meegenieten van jullie… | 22 apr. '25 |
| Koos en anneke vd linden | Nu alweer een fijn stukje rijden.gaat in ieder geval… | 22 apr. '25 |
| Nel | Lekker genieten | 22 apr. '25 |
| Janine | Heerlijk!! Heel veel plezier, geniet van al het moois… | 22 apr. '25 |
| Ben van elswijk | Nu al spannend | 22 apr. '25 |
| Mat en Tineke | Fijne vakantie, en heel veel veilige kilometers, en… | 21 apr. '25 |
| Gerard | Weer met veel plezier gelezen je verhaal Karin nu… | 21 apr. '25 |
| Karin | Tot Zondag, leuk dat je mee gereisd had en dat je… | 27 sep. '24 |
| Gea | Voor het eerst meegelezen maar ook genoten van de… | 27 sep. '24 |
| Aad en Anke | Welkom terug in het vertrouwde Westland, (want daar… | 26 sep. '24 |
| Matty | Goedemorgen Karin en Ben. Welkom thuis!! We hebben… | 26 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Welkom thuis en zeker genoten van de verhalen en de… | 26 sep. '24 |
| Gerard | Karin en Ben We hebben genoten van jullie Reis verhalen… | 25 sep. '24 |
| Cliënt 18 | Welkom thuis. Geniet nog van je vakantie lekker thuis. | 25 sep. '24 |
| Ben en Karin | Ja, die brug, da5 zijn altijd dingetjes, zeg maar… | 25 sep. '24 |
| Ben en Karin | Moet altijd aan je moeder denken als ik aan een reisverslag… | 25 sep. '24 |
| Ben en Karin | Zeker mooie stadjes, Ria, doen jullie nog steeds fietsvakanties | 25 sep. '24 |
| Ria Bakker | mooie stadjes wij hebben een fiets vakantie gedaan… | 25 sep. '24 |
| Ilse | Leuk stadje dat Hamelen gaan we ook maar eens bezoeken. | 24 sep. '24 |
| Koos en anneke vd linden | Wat een leuk verhaal van de ratten. Maar toch weer… | 24 sep. '24 |
| Magda | Leuke verhalen Karin. | 24 sep. '24 |
| Patricia Van Ooyen | Wat een mooie huisjes zijn daar. Krijg gewoon zin… | 24 sep. '24 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »