Reacties

Reacties 401 - 450 van 1134

Naam Reactie Datum
Ria Bakker gaan we zeker doen 24 apr. '25
Esther Esser Vis Zo jullie kachelen lkkr door ! 24 apr. '25
Esther Esser Vis Stoere Chick ! 24 apr. '25
Esther Esser Vis Stoere chick !!!! 24 apr. '25
Esther Esser Vis Heel veel plezier van jullie prachtige reis. Geniet… 24 apr. '25
Esther Esser Vis Wauw wat een tegekke camper hebben jullie aangeschaft… 24 apr. '25
Mat en Tineke Wat maken jullie allemaal weer mee, je leest dit met… 24 apr. '25
Jeannette Hihi wat onwijs leuk om jullie avonturen te lezen.… 24 apr. '25
Frieda Ja de vlog haha Ik zat ook al te kijken op you tube 23 apr. '25
Ben en Karin Soms moet je de regie ff in handen nemen, Henk🤣🤣🤣🤣 23 apr. '25
Ben en Karin Met één peukie 23 apr. '25
Ben en Karin Na de vakantie, weer ff bij beppen met ze 4en, Rietje 23 apr. '25
Ben en Karin Komt eraan😘😘 23 apr. '25
Katja Waar blijft jullie vlog 😜 23 apr. '25
Gerard Hallo Karin als het eenmaal koud hebt ‘s nachts… 23 apr. '25
Ria Bakker veel reis plezier 23 apr. '25
WLag Ben en Karin een fijne vakantie en een goede reis.… 22 apr. '25
Ilse Ja die geluidswallen daar had ma het ook altijd over… 22 apr. '25
Francisca Kloese Fijne vakantie ben en Karin en ik geniet ‘s morgens… 22 apr. '25
Ben van elswijk Mooi,en stoer achter het stuur Karin 22 apr. '25
Henk Heb je zelf het stuur in handen genomen? 22 apr. '25
Angela een hele fijne gezellige en mooie vakantie!! 22 apr. '25
Patricia Van Ooyen Fijne vakantie ga er lekker van genieten dan geniet… 22 apr. '25
Hen&Han Albanië, ik ben benieuwd ! 22 apr. '25
Willem Fijne vakantie! 22 apr. '25
Gea Begint alweer heerlijk en lekker op weg al. Nou veel… 22 apr. '25
Henk Ik zet me weer schrap 22 apr. '25
Henk Ik zet me weer schrap 22 apr. '25
Aad en Anke Fijne Vakantie ! Wij gaan weer meegenieten van jullie… 22 apr. '25
Koos en anneke vd linden Nu alweer een fijn stukje rijden.gaat in ieder geval… 22 apr. '25
Nel Lekker genieten 22 apr. '25
Janine Heerlijk!! Heel veel plezier, geniet van al het moois… 22 apr. '25
Ben van elswijk Nu al spannend 22 apr. '25
Mat en Tineke Fijne vakantie, en heel veel veilige kilometers, en… 21 apr. '25
Gerard Weer met veel plezier gelezen je verhaal Karin nu… 21 apr. '25
Karin Tot Zondag, leuk dat je mee gereisd had en dat je… 27 sep. '24
Gea Voor het eerst meegelezen maar ook genoten van de… 27 sep. '24
Aad en Anke Welkom terug in het vertrouwde Westland, (want daar… 26 sep. '24
Matty Goedemorgen Karin en Ben. Welkom thuis!! We hebben… 26 sep. '24
Ben van elswijk Welkom thuis en zeker genoten van de verhalen en de… 26 sep. '24
Gerard Karin en Ben We hebben genoten van jullie Reis verhalen… 25 sep. '24
Cliënt 18 Welkom thuis. Geniet nog van je vakantie lekker thuis. 25 sep. '24
Ben en Karin Ja, die brug, da5 zijn altijd dingetjes, zeg maar… 25 sep. '24
Ben en Karin Moet altijd aan je moeder denken als ik aan een reisverslag… 25 sep. '24
Ben en Karin Zeker mooie stadjes, Ria, doen jullie nog steeds fietsvakanties 25 sep. '24
Ria Bakker mooie stadjes wij hebben een fiets vakantie gedaan… 25 sep. '24
Ilse Leuk stadje dat Hamelen gaan we ook maar eens bezoeken. 24 sep. '24
Koos en anneke vd linden Wat een leuk verhaal van de ratten. Maar toch weer… 24 sep. '24
Magda Leuke verhalen Karin. 24 sep. '24
Patricia Van Ooyen Wat een mooie huisjes zijn daar. Krijg gewoon zin… 24 sep. '24

1  « Vorige 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende »  ...