Reacties
Reacties 551 - 600 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Patricia Van Ooyen | Fijne vakantie en veel veilige en gezellige kilometers.… | 3 sep. '24 |
| Matty | Een heel goede vakantie toegewenst met veel mooi weer… | 3 sep. '24 |
| Justyna | Goede reis en tot vrijdag π | 3 sep. '24 |
| Ria Bakker | geniet ervan Karin en Ben | 3 sep. '24 |
| Gerard | Hallo Karin en Ben een hele mooie en fijne reis gewenst… | 3 sep. '24 |
| Wilma | Goedemorgen Kaartje, Goede reis π ondanks de verkeerde… | 3 sep. '24 |
| Bruins-Ouwinga Zsuzsika | Hier gewerkt na 6 weken ππΌββοΈ | 3 sep. '24 |
| Ilse | Lastige start maar toch goed gekomen. Jullie Donderdag… | 3 sep. '24 |
| Francisca Kloese | Nou dan hadden jullie nog geluk met die kleine file… | 3 sep. '24 |
| Koos en anneke vd linden | Veel plezier wij nog een weekje in een huisje aan… | 3 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Leuk begin, veel plezier en geniet vooral | 3 sep. '24 |
| Hen&Han | Veel plezier camperen π Wij zijn in Kanab Utah… | 2 sep. '24 |
| Wilma | πππ ja dat klopt Kaartjeπ wij gaan zaterdag… | 23 mei '24 |
| Rick | Wel jammer dat jullie weer thuis zijn joh! :-) Vanaf… | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Dank je wel Ria | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Gaat me nooit lukken, denk ik, niet naar beneden kijken,… | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Dank je wel Patricia, soms waren onze benen ook wel… | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Dank je Matty en Tineke, hoop soms dat ze niet vervelend… | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Dank je wel Willem | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Dank je Gerard | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Maar eerst zijn jullie denk weer aan de beurtπ€£ | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Klopt Henk, maar straks verplaats ik mij net als jullie… | 23 mei '24 |
| Ben en Karin | Ja, wij zijn weer veilig geland, alleen mijn hoofd… | 23 mei '24 |
| Ilse | Hoi zus was weer een prachtige vakantie. Veilige terug… | 23 mei '24 |
| Henk | De vakantievrouw | 23 mei '24 |
| Wilma | Welkom thuis, wat heb ik weer genoten van je reisverhalen… | 23 mei '24 |
| Gerard | Karin top mooie verhalen ππππ | 22 mei '24 |
| Willem | Mooie verhalen, je kan leuk schrijven Karin π | 22 mei '24 |
| Matty | Leuke reisverslagen, iedere dag naar uitgekeken. Topπ | 22 mei '24 |
| Patricia Van Ooyen | Wat heb ik weer genoten van jou verhalen en wat was… | 22 mei '24 |
| Magda | Doe de volgende keer gewoon dat je het super vindt… | 22 mei '24 |
| Magda | leuk verhaal | 22 mei '24 |
| Ria Bakker | weer genoten van de verhalen | 22 mei '24 |
| Ilse | Zus was weer een schitterende vakantie met mooie verslagen.… | 22 mei '24 |
| Henk | Westlanders wandelen overal. Was weer leuk. | 22 mei '24 |
| Gerard | Karin we hebben weer mogen genieten van je reisverhalen… | 21 mei '24 |
| Frieda | Weer een leuk verhaal Fijne dag een nieuw avontuur… | 21 mei '24 |
| Frieda | Wat een klim maar het lijkt me heel erg mooi daar | 20 mei '24 |
| Ilse | Top hoor toch weer boven gekomen , het kan soms echt… | 19 mei '24 |
| Gerard | Wat een mooi verhaal weer zit hier met valbescherming… | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Lekker vooruitzicht Koos en Anneke, we spreken elkaar | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Gaan we doen, Katja | 19 mei '24 |
| Henk | Mooi verhaal over lekker wandelleed, lekker herkenbaar | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Het is zeker een prachtig eiland, en we wandelen heerlijk,… | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Dit eiland is niet geschikt voor de Camper, denk ik | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Gaan we doen, Wim bedankt voor de tip | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Moet lukken Henk, zo niet dan ben ik kwijt | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Zeker niet mijn favoriet, maar in deze zit je in een… | 19 mei '24 |
| Ben en Karin | Ja, we genieten volop, zijn lekker bezig | 19 mei '24 |
| Frieda | Jullie hebben het naar je zin leuk genieten πΌπ» | 19 mei '24 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »