Reacties

Reacties 551 - 600 van 1134

Naam Reactie Datum
Patricia Van Ooyen Fijne vakantie en veel veilige en gezellige kilometers.… 3 sep. '24
Matty Een heel goede vakantie toegewenst met veel mooi weer… 3 sep. '24
Justyna Goede reis en tot vrijdag 😘 3 sep. '24
Ria Bakker geniet ervan Karin en Ben 3 sep. '24
Gerard Hallo Karin en Ben een hele mooie en fijne reis gewenst… 3 sep. '24
Wilma Goedemorgen Kaartje, Goede reis πŸš— ondanks de verkeerde… 3 sep. '24
Bruins-Ouwinga Zsuzsika Hier gewerkt na 6 weken πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈ 3 sep. '24
Ilse Lastige start maar toch goed gekomen. Jullie Donderdag… 3 sep. '24
Francisca Kloese Nou dan hadden jullie nog geluk met die kleine file… 3 sep. '24
Koos en anneke vd linden Veel plezier wij nog een weekje in een huisje aan… 3 sep. '24
Ben van elswijk Leuk begin, veel plezier en geniet vooral 3 sep. '24
Hen&Han Veel plezier camperen 😁 Wij zijn in Kanab Utah… 2 sep. '24
Wilma πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ja dat klopt KaartjeπŸ˜‰ wij gaan zaterdag… 23 mei '24
Rick Wel jammer dat jullie weer thuis zijn joh! :-) Vanaf… 23 mei '24
Ben en Karin Dank je wel Ria 23 mei '24
Ben en Karin Gaat me nooit lukken, denk ik, niet naar beneden kijken,… 23 mei '24
Ben en Karin Dank je wel Patricia, soms waren onze benen ook wel… 23 mei '24
Ben en Karin Dank je Matty en Tineke, hoop soms dat ze niet vervelend… 23 mei '24
Ben en Karin Dank je wel Willem 23 mei '24
Ben en Karin Dank je Gerard 23 mei '24
Ben en Karin Maar eerst zijn jullie denk weer aan de beurt🀣 23 mei '24
Ben en Karin Klopt Henk, maar straks verplaats ik mij net als jullie… 23 mei '24
Ben en Karin Ja, wij zijn weer veilig geland, alleen mijn hoofd… 23 mei '24
Ilse Hoi zus was weer een prachtige vakantie. Veilige terug… 23 mei '24
Henk De vakantievrouw 23 mei '24
Wilma Welkom thuis, wat heb ik weer genoten van je reisverhalen… 23 mei '24
Gerard Karin top mooie verhalen πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜ 22 mei '24
Willem Mooie verhalen, je kan leuk schrijven Karin πŸ‘ 22 mei '24
Matty Leuke reisverslagen, iedere dag naar uitgekeken. TopπŸ‘Œ 22 mei '24
Patricia Van Ooyen Wat heb ik weer genoten van jou verhalen en wat was… 22 mei '24
Magda Doe de volgende keer gewoon dat je het super vindt… 22 mei '24
Magda leuk verhaal 22 mei '24
Ria Bakker weer genoten van de verhalen 22 mei '24
Ilse Zus was weer een schitterende vakantie met mooie verslagen.… 22 mei '24
Henk Westlanders wandelen overal. Was weer leuk. 22 mei '24
Gerard Karin we hebben weer mogen genieten van je reisverhalen… 21 mei '24
Frieda Weer een leuk verhaal Fijne dag een nieuw avontuur… 21 mei '24
Frieda Wat een klim maar het lijkt me heel erg mooi daar 20 mei '24
Ilse Top hoor toch weer boven gekomen , het kan soms echt… 19 mei '24
Gerard Wat een mooi verhaal weer zit hier met valbescherming… 19 mei '24
Ben en Karin Lekker vooruitzicht Koos en Anneke, we spreken elkaar 19 mei '24
Ben en Karin Gaan we doen, Katja 19 mei '24
Henk Mooi verhaal over lekker wandelleed, lekker herkenbaar 19 mei '24
Ben en Karin Het is zeker een prachtig eiland, en we wandelen heerlijk,… 19 mei '24
Ben en Karin Dit eiland is niet geschikt voor de Camper, denk ik 19 mei '24
Ben en Karin Gaan we doen, Wim bedankt voor de tip 19 mei '24
Ben en Karin Moet lukken Henk, zo niet dan ben ik kwijt 19 mei '24
Ben en Karin Zeker niet mijn favoriet, maar in deze zit je in een… 19 mei '24
Ben en Karin Ja, we genieten volop, zijn lekker bezig 19 mei '24
Frieda Jullie hebben het naar je zin leuk genieten 🌼🌻 19 mei '24

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »  ...