Reacties

Reacties 701 - 750 van 1134

Naam Reactie Datum
Frieda Wat een mooie waterval !! 19 sep. '23
Frieda Weer een leuk verhaal Mooie foto’s! 19 sep. '23
Wim Lagerweij Karin en Ben. Voor ons heel herkenbaar verhaal. Jaren… 19 sep. '23
Ria Bakker laat ik nu ook zo een bijrijder zijn wel leuk om de… 19 sep. '23
Henk Wie is die bijrijder, ken ik die ook? 19 sep. '23
Ben Van elswijk Mooi verhaal weer 19 sep. '23
Ilse Kanjer dat je over die skywalk platform bent gelopen… 18 sep. '23
Ben Van elswijk Leuk verhaal, dat van dat toillet zie ik zover voor… 18 sep. '23
Aad en Anke De legende is dat je eeuwig jong blijft als je dat… 18 sep. '23
Henk Onverstoorbaar verder😂 18 sep. '23
Gerard Lieve Karin en Ben soms zit het effe niet mee Maar… 18 sep. '23
Ed Het is wel de bedoeling dat je van een vakantie geniet… 17 sep. '23
Henk Heb het wel zonder bril kunnen lezen😂. Volgens… 17 sep. '23
Ilse Gelukkig jullie hebben dit ook weer overleefd, je… 17 sep. '23
Wim Lagerweij Highway 93 is inderdaad zeer toeristisch. Wel Mooi.… 17 sep. '23
Rick Sjeempie joh Karin en Ben. Je moet er wat voor over… 17 sep. '23
Rick Sjeempie joh Karin en Ben. Je moet er wat voor over… 17 sep. '23
Frieda Het zijn intensieve dagen jullie zien van alles Vroeg… 17 sep. '23
Rick Sjeempie joh Karin en Ben. Je moet er wat voor over… 17 sep. '23
Soraya Prachtige foto's Kaar 😁👍🏻 17 sep. '23
Koos en anneke vd linden Ze is gewoon te zwaar van al die wijntjes 17 sep. '23
Frieda Wat een mooi land!!! Echt mooie foto’s vind de foto… 16 sep. '23
Aad en Anke Hoogtepunt van jullie reis is natuurlijk Herbert Lake,… 16 sep. '23
Esther Esser Vis Wat een beauty van een foto's. Dank je weer voor… 16 sep. '23
Hen&Han Die hertachtige beesten....misschien caribous (=rendier).....? 16 sep. '23
Francisca Kloese Gezellig lezen zo weer 16 sep. '23
Ben Van elswijk Leuk verhaal weer reizigers 16 sep. '23
Ben Van elswijk Mooi verhaal en mooie foto,s 16 sep. '23
Jocelyn Kuiper Wat een mooie foto's! 😍 16 sep. '23
Bruins-Ouwinga Zsuzsika Kan die krekel een road duster zijn? 15 sep. '23
Bruins-Ouwinga Zsuzsika Whaha ligt duidelijk aan de stoel 15 sep. '23
Bruins-Ouwinga Zsuzsika Nou tante dat is een irritant begin met dat wachten… 15 sep. '23
Frieda Ohh cool ween wolf 🐺 Hoop dat jullie nog veel meer… 15 sep. '23
Aad en Anke Mooi hè daar. Als je vanuit Lake Louise verder naar… 15 sep. '23
Ria Bakker wij gaan het weekend wolven spotten op de veluwe 15 sep. '23
Henk Geen boze wolf zo te zien 15 sep. '23
Ria Bakker wat ben ik blij dat we niet met een camper waren maar… 14 sep. '23
Henk Het ruikt naar een verhalen bundel😊 13 sep. '23
Ilse Niet ziek 🤢 worden, dat doe ik alleen op vakantie.… 13 sep. '23
Frieda Lijkt me z’n een mooi land!!! 13 sep. '23
Ben Van elswijk Erg leuk verhaal weer, op vakantie gaan is echt afzien… 13 sep. '23
Frieda Heel gaaf Canada Oei de turbulentie in het vliegtuig… 13 sep. '23
Frieda Ziet er erg mooi uit! 13 sep. '23
Ria Bakker kan niet dat jij te dik ben Karin mooie omgeving Banff 13 sep. '23
Henk Je zit al weer lekker in het verhaal in ieder geval 13 sep. '23
Ben Van elswijk Mooi en altijd leuk jou verhaken Karin 13 sep. '23
Tanja Heel veel plezier en kijk uit voor de bruine beren!🤪 12 sep. '23
Kim Wauw met de camper op pad. Ben benieuwd naar je avonturen… 12 sep. '23
Hen&Han Ach de dollars zijn Canadees dus 1dollar is in Euro… 12 sep. '23
Cliënt 18 Prachtige camper. Stoeltje was al gammel.🤣 12 sep. '23

1  « Vorige 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende »  ...