Reacties
Reacties 901 - 950 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Rick | Welkom thuis! | 9 jul. '21 |
| Matty | Gave en heftige vakantie. Welkom terug👍 | 9 jul. '21 |
| Hen&Han | Heel leuk, net of we er zelf bij waren. | 9 jul. '21 |
| Patricia Van Ooyen | Heb zeker genoten van jullie gezwam. Kan niet wachten… | 9 jul. '21 |
| Ben van elswijk | Ja Karin en Ben aan alles komt een eind.genoten van… | 9 jul. '21 |
| Rick | Wat een reis! Wat een feest! Wat een belevenissen!… | 9 jul. '21 |
| Ria Bakker | succes met het laatste stuk Karin begrijp je nu dat… | 9 jul. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Goede terugreis. Mooie verhalen. Ik heb er van genoten | 9 jul. '21 |
| Francisca Kloese | Jammer bijna voorbij zal die verhalen wel missen | 9 jul. '21 |
| Wilma | Mooi zeg 😍 | 8 jul. '21 |
| Magda | Leuk stel | 8 jul. '21 |
| Magda | Oo Karin levens gevaarlijk zo zitten. | 8 jul. '21 |
| Koos en anneke vd linden | Rij voorzichtig en kom gezond thuis en wat is die… | 8 jul. '21 |
| WLag | Goede reis terug gewenst en aan de verhalen lezend… | 7 jul. '21 |
| Ria Bakker | goede terug reis hier gaat ook alles los of er geen… | 7 jul. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Volhouden. Code rood kan weer naar oranje gaan. Goede… | 7 jul. '21 |
| WLag | Geweldig verhaal weer Karin. Je kan zo'n groots… | 5 jul. '21 |
| Ben van elswijk | Weer mooi gedaan | 5 jul. '21 |
| Ben van elswijk | Mooi bruidspaar en een prachtig verhaal weer | 5 jul. '21 |
| Mike | Gefeliciteerd met jullie zoon en schoondochter! Geniet… | 5 jul. '21 |
| Ben en Karin | Was een hele bijzondere dag, en ik kan sowieso nuchter… | 4 jul. '21 |
| Wilma | Wat een top verhaal en mooie foto's. Gefeliciteerd… | 4 jul. '21 |
| Matty | Gefeliciteerd, jullie maken heel wat mee, Schitterend… | 4 jul. '21 |
| Magda | Gaaf Karin, heel bijzonder, toch fijn dat je hele… | 4 jul. '21 |
| WLag | Geweldig om te lezen.!! wat een feest is dat geweest.… | 4 jul. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Gefeliciteerd met peet en justyna. Het was weer een… | 4 jul. '21 |
| Patricia Van Ooyen | Gefeliciteerd heb weer genoten. | 4 jul. '21 |
| Aad en Anke | Wat een bijzondere dag zal het geweest zijn. | 4 jul. '21 |
| Francisca Kloese | Gefeliciteerd | 4 jul. '21 |
| Hen&Han | Prachtig! ! Gefeliciteerd met het huwelijk van Peet… | 4 jul. '21 |
| Nel | Nog gefeliciteerd hebben genoten van het lezen | 4 jul. '21 |
| Patricia Van Ooyen | Veel plezier vandaag en vooral van genieten met zijn… | 3 jul. '21 |
| Ria Bakker | Karin lang naar uit gekeken nu gaat het gebeuren geniet… | 3 jul. '21 |
| Aad en Anke | Fijne huwelijksdag. ! We denken aan jullie . | 3 jul. '21 |
| WLag | Geniet van dit speciale huwelijk! | 3 jul. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Het is weer genieten. Prachtige verhalen. | 3 jul. '21 |
| Patricia Van Ooyen | Heb weer lekker zitten genieten van de verhalen. Wel… | 2 jul. '21 |
| Ben van elswijk | Was weer erg leuk om te lezen.alleen jammer dat bericht… | 2 jul. '21 |
| Patrick Ariës | mooie maar aparte ervaring! | 2 jul. '21 |
| Aad en Anke | Lekker, Limoncello gemixt met Prosecco , en dan lekker… | 2 jul. '21 |
| Hen&Han | Leuke verhalen, waar haal je tijd vandaan.... 😄 | 2 jul. '21 |
| Nel | We hebben weer genoten van je verhaal | 2 jul. '21 |
| Ben en Karin | Dankjewel Wel, Nel | 2 jul. '21 |
| Ben en Karin | Zo jammerde zoutmijn waren voor ons gesloten, hadden… | 2 jul. '21 |
| Rick | Ik heb het idee, dat we door al die verhalen van jullie,… | 1 jul. '21 |
| WLag | Geweldig leuk die verhalen Karin, ik lees ze graag… | 30 jun. '21 |
| Diane | Heel veel plezier in Polen! Zo grappig jullie bezoeken… | 30 jun. '21 |
| Francisca Kloese | Karin bewaar je tranen maar voor de bruiloft daar… | 30 jun. '21 |
| Magda | Oo Karin, het zullen niet je laatste tranen zijn deze… | 29 jun. '21 |
| Matty | Super mooie verhalen, net alsof je erbij Bent | 29 jun. '21 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »