Reacties
Reacties 1051 - 1100 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Koos en anneke vd linden | we zijn je nog steeds aan het volgen hoor het is wel… | 26 sep. '19 |
| Mike | Hey luitjes, wat een avontuur! Geweldig gewoon. Zijn… | 26 sep. '19 |
| Nel | Jeetje warm hoor, moet er niet aan denken | 26 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Hoera de koffer is terecht. Ilse kan haar eigen kleren… | 26 sep. '19 |
| Ben van elswijk | Als je in las vegas bent ga dan een tripje msken naar… | 25 sep. '19 |
| Hen&Han | We zijn weer op weg naar Kanab. Zou de koffer vandaag… | 25 sep. '19 |
| Mat en Tineke | Dit is nog beter als een boek Ik lig constant in een… | 25 sep. '19 |
| Patricia Van Ooyen | Ik geniet van elk verhaal | 25 sep. '19 |
| Magda | En Karin heb je nog een gokje gewaagd? | 25 sep. '19 |
| Roelie | Mooie verhalen, en die koffer maakt zijn e8gen reis | 25 sep. '19 |
| Diane | De woestijn laat je nadenken en beseffen hoe nietig… | 25 sep. '19 |
| Ria Bakker | goede morgen het scheelt zus lief heeft niet veel… | 25 sep. '19 |
| Nel | Harry vraagt of jullie ook op de oude strip zijn geweest… | 25 sep. '19 |
| Frieda | Jullie maken zat mee zo te lezen Leuk Veel plezier… | 25 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Dat is balen. Inderdaad een mega soap | 25 sep. '19 |
| Tamara | Geweldig!! Heel veel plezier. Lekker van genieten… | 25 sep. '19 |
| Hen&Han | Foto is niet in Salt Lake City hoor, maar in Kanab… | 24 sep. '19 |
| Matty | Wat een verhaal, we genieten ervan. We waren de link… | 24 sep. '19 |
| Ben en Karin | Knuffel terug๐๐ | 24 sep. '19 |
| Frieda | Ziet er mooi uit Knuffel v Jowenna | 24 sep. '19 |
| Bram&Joke | Super verhalen maar de iritatie door de koffer begrijp… | 24 sep. '19 |
| Bram&Joke | Mooi verhaal en foto s weer geniet er van | 24 sep. '19 |
| Nel | Jammer van de koffer, inderdaad verpest veel zit toch… | 24 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Wat een gedoe met die koffer. We vinden de verhalen… | 24 sep. '19 |
| Tante Janny | Zo jullie hebben weereen .mooie tocht gehad | 24 sep. '19 |
| Wilma | Geweldig Karin ๐๐ ben zo benieuwd naar je fotos.… | 23 sep. '19 |
| Tante Janny | Weer hartstikke leuk om te lezen wat een belevenissen.… | 23 sep. '19 |
| WLag | ja je maakt zo wel een paar km. in de States. Ik ben… | 23 sep. '19 |
| WLag | Leuke verhalen Karin en Ben. Flink houten huis zo… | 23 sep. '19 |
| Ria Bakker | leuke verslagen proost met je theetje kaat | 23 sep. '19 |
| Harry | Leuk reisverslag herkend wel een paar dingen uit het… | 23 sep. '19 |
| Rick | Heel mooi! Wij zitten nu in Bournemouth โบ | 23 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Enjoy | 23 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Groeten aan Hanneke en Henri. Mooie verhalen. | 23 sep. '19 |
| Katja | Klinkt goed hoor mam.. Ik moet bij het lezen aan Jadey… | 22 sep. '19 |
| Henriรซtte | Karin, ik geniet van je verhalen. Heel beeldend beschreven,… | 22 sep. '19 |
| Magda | Hoi Karin en Ben eindelijk WiFi leuk jullie verhaal… | 22 sep. '19 |
| Frieda | Leuk om te lezen Lijkt mij ook heel gaaf om allemaal… | 22 sep. '19 |
| Ben van elswijk | Als je bij antilope canyan uin de buurt ben moet je… | 21 sep. '19 |
| Hen&Han | Die armoedige mensen zijn de Navajo Indianen. Jullie… | 21 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Spannend. Wordt vervolgd | 21 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Mooi avontuur. Knap dat je het zo goed bijhoudt | 21 sep. '19 |
| Mike | Wat geweldig toch, ben erg benieuwd naar de verhalen… | 21 sep. '19 |
| Nel | Mooi hoor | 21 sep. '19 |
| Ben en Karin | Het is hier zeker prachtig en heb vandaag een foto… | 21 sep. '19 |
| Rick | Hoe zag die joshua tree er eigenlijk uit? Zijn dat… | 19 sep. '19 |
| Rick | Hoi Karin en Ben (en Gerard en Ilse natuurlijk) Leuk… | 19 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Geweldig. Zou ons ook kunnen overkomen. Slaap ze | 19 sep. '19 |
| Koos en anneke vd linden | ik kijk met je mee goede reis en kom gezond weer thuis… | 18 sep. '19 |
| Esther | Leuk verslag! Lekker genieten!! | 18 sep. '19 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »