Reacties
Reacties 951 - 1000 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wilma | We zijn weer terug uit Griekenland, het was ongelooflijk… | 29 jun. '21 |
| Ben van elswijk | Weer een mooi verhaal.ik zie het zo voor me.complimenten. | 29 jun. '21 |
| Ben en Karin | Haha ja we hebben er nog een hefbed in maar die gebruiken… | 29 jun. '21 |
| Ben en Karin | Bertie ook zeker een stad om naar toe te gaan. | 29 jun. '21 |
| Ben en Karin | Dank je wel Wilma, zijn jullie nog in Griekenland… | 29 jun. '21 |
| Wilma | Wat super leuk jullie reisverhalen weer te lezen.… | 29 jun. '21 |
| Patricia Van Ooyen | Wat heerlijk om jullie reis zo mee te maken. | 29 jun. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Ik had enkele Poolse kinderen in mijn klas. Ze kwamen… | 29 jun. '21 |
| Magda | Hoi Karin en Ben Mijn mails zijn dus niet aangekomen,… | 28 jun. '21 |
| Wim Lagerweij | Karin weer gezellig babbel verhaal. Kijk uit naar… | 27 jun. '21 |
| Ben en Karin | Dank je Ben | 27 jun. '21 |
| Ben en Karin | Moetje zeker doen Bertie, en als de coronation ooit… | 27 jun. '21 |
| Ben van elswijk | Weer een mooi verhaal.knap hoor | 27 jun. '21 |
| Ben van elswijk | Genoten | 27 jun. '21 |
| Ben van elswijk | Met plezier gelezen | 27 jun. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Geweldig. Wat een verhalen. Potsdam komt ook op mijn… | 27 jun. '21 |
| Ben en Karin | de trouwdatum is 3 en 4 juli, foto’s volgen wel… | 27 jun. '21 |
| Francisca Kloese | Leuk om te lezen die stuurman komt goed van pas | 27 jun. '21 |
| Esther Esser Vis | Smullen Kaat, van je mooie verhalen. Leuk dat ik mee… | 27 jun. '21 |
| Hen&Han | Leuk stel, die 3 voor die kerk(?)...🤣. Wat is eigenlijk… | 27 jun. '21 |
| Rick | Nou, nou, nou ... Wat een verhalen zeg! Van een 1.40… | 27 jun. '21 |
| Koos en anneke vd linden | Zwart geel en nog een kleur zal wel overgespoten zijn… | 27 jun. '21 |
| Magda | Ik ga voor.... | 26 jun. '21 |
| Ben en Karin | Viel nog lelijk tegen op de E-bike🤣🤣🚴 | 26 jun. '21 |
| Ben en Karin | We hebben gezocht naar de fiets welke kleur was tie,… | 26 jun. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | Karin, wat schrijf jij dit smeuiig op. Ik kan je horen… | 26 jun. '21 |
| Koos en anneke vd linden | Je had de fiets van mijn opa moeten nemen die staat… | 26 jun. '21 |
| Patrick Ariës | Die Duitser had zeker geen elektrische Fahrrad? Met… | 26 jun. '21 |
| Rick | Net terug van een midweekje Drenthe! Goede reis en… | 25 jun. '21 |
| Ria Bakker | goede reis en veel plezier ik hoop dat de potjes met… | 25 jun. '21 |
| Ben Van elswijk | Karin en Ben,heel veel plezier en kom met moie verhalen… | 25 jun. '21 |
| Aad en Anke | We verheugen ons weer op jullie belevenissen. Maak… | 25 jun. '21 |
| Mike | Goedemorgen allemaal, wat leuk dat jullie er op uitgaan… | 25 jun. '21 |
| Patricia Van Ooyen | Heel veel plezier. Lees weer graag jullie verhalen.… | 25 jun. '21 |
| Bertie Van den Eijnden | We wachten met plezier op jullie verhalen. Erg leuk… | 24 jun. '21 |
| Hen&Han | Dat wordt weer smullen 😜.... | 24 jun. '21 |
| Ed | Goede reis, veel plezier onderweg en bij de bruiloft,… | 24 jun. '21 |
| Wilma | Welkom thuis 🏡 Kaartje en de rest. Ik heb genoten… | 7 okt. '19 |
| Tante Janny | Lieve allemaal.Fijn dat jullie een fijne vakantie… | 6 okt. '19 |
| Matty | Was een top reisverslag, we hebben er van genoten👍 | 6 okt. '19 |
| Kim | Fijne dat alles goed is gegaan. Wel raar dat ze jou… | 6 okt. '19 |
| Ben van elswijk | Karin Het was een feest om het verslag te lezen leuk… | 6 okt. '19 |
| Nel | We hebben van je verhalen genoten | 6 okt. '19 |
| Ben | Goed verwoord de hele reis Karin klasse voor een stewardes👍😜 | 6 okt. '19 |
| Matty | Fijne terugreis, we zullen jullie prachtige reisverhalen… | 4 okt. '19 |
| Aad en Anke | Het is bijna jammer dat jullie weer naar huis komen.… | 4 okt. '19 |
| Patricia Van Ooyen | Goeie terug reis heb genoten van de verslagen. Doe… | 4 okt. '19 |
| Hen&Han | Goeie reis terug naar huis ! Groetjes, Henri en Hanneke | 4 okt. '19 |
| Rick | Het was me wat zeg! Al die mooie verhalen, alsof we… | 4 okt. '19 |
| Ria Bakker | goede terugreis welkom terug in het natte kikkerland | 4 okt. '19 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »