Reacties

Reacties 951 - 1000 van 1134

Naam Reactie Datum
Wilma We zijn weer terug uit Griekenland, het was ongelooflijk… 29 jun. '21
Ben van elswijk Weer een mooi verhaal.ik zie het zo voor me.complimenten. 29 jun. '21
Ben en Karin Haha ja we hebben er nog een hefbed in maar die gebruiken… 29 jun. '21
Ben en Karin Bertie ook zeker een stad om naar toe te gaan. 29 jun. '21
Ben en Karin Dank je wel Wilma, zijn jullie nog in Griekenland… 29 jun. '21
Wilma Wat super leuk jullie reisverhalen weer te lezen.… 29 jun. '21
Patricia Van Ooyen Wat heerlijk om jullie reis zo mee te maken. 29 jun. '21
Bertie Van den Eijnden Ik had enkele Poolse kinderen in mijn klas. Ze kwamen… 29 jun. '21
Magda Hoi Karin en Ben Mijn mails zijn dus niet aangekomen,… 28 jun. '21
Wim Lagerweij Karin weer gezellig babbel verhaal. Kijk uit naar… 27 jun. '21
Ben en Karin Dank je Ben 27 jun. '21
Ben en Karin Moetje zeker doen Bertie, en als de coronation ooit… 27 jun. '21
Ben van elswijk Weer een mooi verhaal.knap hoor 27 jun. '21
Ben van elswijk Genoten 27 jun. '21
Ben van elswijk Met plezier gelezen 27 jun. '21
Bertie Van den Eijnden Geweldig. Wat een verhalen. Potsdam komt ook op mijn… 27 jun. '21
Ben en Karin de trouwdatum is 3 en 4 juli, foto’s volgen wel… 27 jun. '21
Francisca Kloese Leuk om te lezen die stuurman komt goed van pas 27 jun. '21
Esther Esser Vis Smullen Kaat, van je mooie verhalen. Leuk dat ik mee… 27 jun. '21
Hen&Han Leuk stel, die 3 voor die kerk(?)...🤣. Wat is eigenlijk… 27 jun. '21
Rick Nou, nou, nou ... Wat een verhalen zeg! Van een 1.40… 27 jun. '21
Koos en anneke vd linden Zwart geel en nog een kleur zal wel overgespoten zijn… 27 jun. '21
Magda Ik ga voor.... 26 jun. '21
Ben en Karin Viel nog lelijk tegen op de E-bike🤣🤣🚴 26 jun. '21
Ben en Karin We hebben gezocht naar de fiets welke kleur was tie,… 26 jun. '21
Bertie Van den Eijnden Karin, wat schrijf jij dit smeuiig op. Ik kan je horen… 26 jun. '21
Koos en anneke vd linden Je had de fiets van mijn opa moeten nemen die staat… 26 jun. '21
Patrick Ariës Die Duitser had zeker geen elektrische Fahrrad? Met… 26 jun. '21
Rick Net terug van een midweekje Drenthe! Goede reis en… 25 jun. '21
Ria Bakker goede reis en veel plezier ik hoop dat de potjes met… 25 jun. '21
Ben Van elswijk Karin en Ben,heel veel plezier en kom met moie verhalen… 25 jun. '21
Aad en Anke We verheugen ons weer op jullie belevenissen. Maak… 25 jun. '21
Mike Goedemorgen allemaal, wat leuk dat jullie er op uitgaan… 25 jun. '21
Patricia Van Ooyen Heel veel plezier. Lees weer graag jullie verhalen.… 25 jun. '21
Bertie Van den Eijnden We wachten met plezier op jullie verhalen. Erg leuk… 24 jun. '21
Hen&Han Dat wordt weer smullen 😜.... 24 jun. '21
Ed Goede reis, veel plezier onderweg en bij de bruiloft,… 24 jun. '21
Wilma Welkom thuis 🏡 Kaartje en de rest. Ik heb genoten… 7 okt. '19
Tante Janny Lieve allemaal.Fijn dat jullie een fijne vakantie… 6 okt. '19
Matty Was een top reisverslag, we hebben er van genoten👍 6 okt. '19
Kim Fijne dat alles goed is gegaan. Wel raar dat ze jou… 6 okt. '19
Ben van elswijk Karin Het was een feest om het verslag te lezen leuk… 6 okt. '19
Nel We hebben van je verhalen genoten 6 okt. '19
Ben Goed verwoord de hele reis Karin klasse voor een stewardes👍😜 6 okt. '19
Matty Fijne terugreis, we zullen jullie prachtige reisverhalen… 4 okt. '19
Aad en Anke Het is bijna jammer dat jullie weer naar huis komen.… 4 okt. '19
Patricia Van Ooyen Goeie terug reis heb genoten van de verslagen. Doe… 4 okt. '19
Hen&Han Goeie reis terug naar huis ! Groetjes, Henri en Hanneke 4 okt. '19
Rick Het was me wat zeg! Al die mooie verhalen, alsof we… 4 okt. '19
Ria Bakker goede terugreis welkom terug in het natte kikkerland 4 okt. '19

1  « Vorige 16 17 18 19 20 21 22 23 Volgende »