Met Truus op 4 wielen op naar Polen

24 juni 2021 - Poeldijk, Nederland

Morgen vertrekken wij naar Polen, op ons gemak, waar onze Peter met zijn Justyna zal gaan trouwen op 3 en 4 juli. Wij hebben een camper gehuurd om daar op ons gemakje ( hmm) naar toe te reizen. Dus ik probeer jullie weer dagelijks te vervelen met een soort reisverhalen wat wij gaan mee maken.

Vandaag begon het goed( dus niet) na een zeer uitgebreider rond leiding om en in onze Truus, stond de camper bij ons voor de deur. Wij waren bezig om Truus te bevoorraden( alleen het bankstel staat nog in de kamer) kwam er een gigantische vrachtwagen in de straat en die stopte en ja hoor zijn spiegel tegen de camper, eerst deed de chauffeur of hij gek was maar Ben stapte erop af, ja dit krasje konden we wel wegpoetsen, dus niet. Alles genoteerd en maar gelijk even het bedrijf gebeld waar wij Truus hebben gehuurd.

Morgen willen rond 09:00 vertrekken, lekker na de files( denken wij) onze eerste stop is Kassel( Duitsland) daar ontmoeten we Gerard en Ilse, ja we trekken samen verder op naar Lancut( Polen).

Als jullie ons 2 jaar geleden hadden gevolgd, dan weten jullie misschien dat zuslief zo wat het grootste gedeelte zonder kleding gereis had, koffer had geen zin om op vakantie te gaan. Nu daar hebben we dit maal geen last van.

Dus tot en met 10 juli hou ik jullie op de hoogte.

Tot morgen

1. Ed:
    24 juni 2021
    Goede reis, veel plezier onderweg en bij de bruiloft, leuk om het zo te kunnen volgen😁
  2. Han&Hen:
    24 juni 2021
    Dat wordt weer smullen 😜....
  3. Bertie Van den Eijnden:
    24 juni 2021
    We wachten met plezier op jullie verhalen. Erg leuk om het te kunnen volgen.
  4. Patricia Van Ooyen:
    25 juni 2021
    Heel veel plezier. Lees weer graag jullie verhalen. Feliciteer Peter en justyna van ons met hun huwelijk.
  5. Mike en Tamara:
    25 juni 2021
    Goedemorgen allemaal, wat leuk dat jullie er op uitgaan met de camper!! Doe voorzichtig en maak er een onvergetelijke reis van en geniet van het speciale moment van zoonlief. Bedankt voor de uitnodiging en we volgen het op de voet👍😂😂🎉🎊
  6. Aad en Anke:
    25 juni 2021
    We verheugen ons weer op jullie belevenissen. Maak er een mooie reis van en geniet van alles.
  7. Ben Van elswijk:
    25 juni 2021
    Karin en Ben,heel veel plezier en kom met moie verhalen thuis.
  8. Ria bakker:
    25 juni 2021
    goede reis en veel plezier ik hoop dat de potjes met hartjes heel aankomen anders moet jij nog even aan de slag
  9. Rick:
    25 juni 2021
    Net terug van een midweekje Drenthe!
    Goede reis en veel plezier