Reacties

Reacties 1001 - 1050 van 1134

Naam Reactie Datum
Kim Zijn jullie LA nog wel ingeweest? iig veilige reis… 4 okt. '19
Diane Ja, helemaal eens met Henriëtte. Zo leuk om 's… 4 okt. '19
Roelie Ook ik zal het missen,de mooie verhalen. Idd 1e wat… 4 okt. '19
Henriëtte Jammer dat het er op zit. Ga jullie avonturen lezen… 4 okt. '19
Ben van elswijk Heb genoten van je verhalen.moet je maar iedere dag… 4 okt. '19
Bertie Van den Eijnden Goede terugreis en hopen dat de koffer nu wel mee… 4 okt. '19
WLag Karin en Ben. Mooie plaatjes van de robben en SF.… 3 okt. '19
Tante Janny Hallo allemaal. Geniet van jullie verhalen je schrijft… 3 okt. '19
Ria Bakker kijk uit naar jullie foto;s heb gisteren de foto;s… 3 okt. '19
Koos en anneke vd linden weer gelezen jullie hebben een mooie reis uitgezocht… 3 okt. '19
Roelie Jullie maken heel wat mee. Koffer verhaal,het in vrije… 3 okt. '19
Mike Zo dit hebben jullie ook weer mooi in de pocket! Bijna… 3 okt. '19
Bertie Van den Eijnden Ik ga de verhalen nog missen. Dank voor het delen. 3 okt. '19
Tante Janny Ik geniet echt van jullie verhalen 2 okt. '19
Patricia Van Ooyen Lekker zonnebaden 2 okt. '19
Wilma Gaaf Kaartje 2 okt. '19
Rick Het is, dat jullie nog 'very young' zijn… 2 okt. '19
Frieda Jullie vervelen je niet Benieuwd naar het volgende… 2 okt. '19
Ben van elswijk Weer een mooi verhaal karin.nog veel plezier voor… 2 okt. '19
Bram&Joke wij genieten van elk verhaal dank je voor de moeite 1 okt. '19
Magda Gaaf hè. Sf. Een stad om naar terug te gaan, er zoveel… 1 okt. '19
Matty Lijkt me echt gaaf dit 1 okt. '19
Ria Bakker genieten ; dus voor jullie geen fiets vakantie 1 okt. '19
Nel Ja leuk Ben en Karin die verhalen, elke morgen gauw… 1 okt. '19
Patricia Van Ooyen Ik geniet echt iedere keer weer van de verhalen. 1 okt. '19
Bertie Van den Eijnden Het is leuk wakker worden zo. Eerst jullie verhaal… 1 okt. '19
Rick Hoi Karin (en anderen) Leuk jullie berichten te lezen… 30 sep. '19
Ben Van elswijk Als je er nog bent,je hebt in sf ook een mooie Japanse… 30 sep. '19
Henriëtte Nog een tip voor SF ( als je nog tijd hebt daar) is… 30 sep. '19
Ben en Karin We hadden nog gezwaaid maar jullie zagen ons niet,… 29 sep. '19
Ben en Karin Ja Mike je mist zeker wat maar begrijp het wel, Gerard… 29 sep. '19
Hen&Han We zagen net op de Polarsteps van Ilse en Gerard een… 29 sep. '19
Hen&Han Zagen net op de Polarsteps van Ilse en Gerard een… 29 sep. '19
Esther Esser Vis Jeetje Kaat, wat een avontuur. Vanavond even gaan… 29 sep. '19
Wim Lagerweij Karin sorry. Wordt een dagje ouder maar begrijp nog… 29 sep. '19
Bertie Van den Eijnden Op naar het volgende avontuur. 29 sep. '19
Ben en Karin Ha ha Wim, ik ben met Ben op vakantie, Magda met Ton🤣😂,… 29 sep. '19
Mike Wat een mooie trip! Geniet er dan nog maar even van. 29 sep. '19
Wim Lagerweij Ton en Karin. Begrijp dat het nog druk is overal ,… 28 sep. '19
Hen&Han Wat een pech met die campgrounds. Wij hebben vorig… 28 sep. '19
Henriëtte Blijven genieten, ik geniet mee met jullie door t… 28 sep. '19
Bertie Van den Eijnden Heerlijk. Heb me weer prima vermaakt. Geweldige verhalen… 27 sep. '19
Ben Van elswijk Karin,Leuk om de verhalen te lezen, Groetje Ben Gisteravond… 27 sep. '19
Matty Super gaaf avontuur😂👍 27 sep. '19
Nel Zo twee keer hardop gelachen ,Harry zegt wat is er… 27 sep. '19
Kim Nou gelukkig is de koffer terecht. Ontspan. Zag t… 27 sep. '19
Kim Die hitte vonden wij ook zo bijzonder, overdag bloed… 27 sep. '19
Ben en Karin Hebben we gedaan Ben 27 sep. '19
Hen&Han We waren vorig jaar in september in Death Valley en… 26 sep. '19
Hen&Han Koffer afgeleverd. Er was een misverstand over de… 26 sep. '19

1  « Vorige 17 18 19 20 21 22 23 Volgende »