Reacties
Reacties 1001 - 1050 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Kim | Zijn jullie LA nog wel ingeweest? iig veilige reis… | 4 okt. '19 |
| Diane | Ja, helemaal eens met Henriëtte. Zo leuk om 's… | 4 okt. '19 |
| Roelie | Ook ik zal het missen,de mooie verhalen. Idd 1e wat… | 4 okt. '19 |
| Henriëtte | Jammer dat het er op zit. Ga jullie avonturen lezen… | 4 okt. '19 |
| Ben van elswijk | Heb genoten van je verhalen.moet je maar iedere dag… | 4 okt. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Goede terugreis en hopen dat de koffer nu wel mee… | 4 okt. '19 |
| WLag | Karin en Ben. Mooie plaatjes van de robben en SF.… | 3 okt. '19 |
| Tante Janny | Hallo allemaal. Geniet van jullie verhalen je schrijft… | 3 okt. '19 |
| Ria Bakker | kijk uit naar jullie foto;s heb gisteren de foto;s… | 3 okt. '19 |
| Koos en anneke vd linden | weer gelezen jullie hebben een mooie reis uitgezocht… | 3 okt. '19 |
| Roelie | Jullie maken heel wat mee. Koffer verhaal,het in vrije… | 3 okt. '19 |
| Mike | Zo dit hebben jullie ook weer mooi in de pocket! Bijna… | 3 okt. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Ik ga de verhalen nog missen. Dank voor het delen. | 3 okt. '19 |
| Tante Janny | Ik geniet echt van jullie verhalen | 2 okt. '19 |
| Patricia Van Ooyen | Lekker zonnebaden | 2 okt. '19 |
| Wilma | Gaaf Kaartje | 2 okt. '19 |
| Rick | Het is, dat jullie nog 'very young' zijn… | 2 okt. '19 |
| Frieda | Jullie vervelen je niet Benieuwd naar het volgende… | 2 okt. '19 |
| Ben van elswijk | Weer een mooi verhaal karin.nog veel plezier voor… | 2 okt. '19 |
| Bram&Joke | wij genieten van elk verhaal dank je voor de moeite | 1 okt. '19 |
| Magda | Gaaf hè. Sf. Een stad om naar terug te gaan, er zoveel… | 1 okt. '19 |
| Matty | Lijkt me echt gaaf dit | 1 okt. '19 |
| Ria Bakker | genieten ; dus voor jullie geen fiets vakantie | 1 okt. '19 |
| Nel | Ja leuk Ben en Karin die verhalen, elke morgen gauw… | 1 okt. '19 |
| Patricia Van Ooyen | Ik geniet echt iedere keer weer van de verhalen. | 1 okt. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Het is leuk wakker worden zo. Eerst jullie verhaal… | 1 okt. '19 |
| Rick | Hoi Karin (en anderen) Leuk jullie berichten te lezen… | 30 sep. '19 |
| Ben Van elswijk | Als je er nog bent,je hebt in sf ook een mooie Japanse… | 30 sep. '19 |
| Henriëtte | Nog een tip voor SF ( als je nog tijd hebt daar) is… | 30 sep. '19 |
| Ben en Karin | We hadden nog gezwaaid maar jullie zagen ons niet,… | 29 sep. '19 |
| Ben en Karin | Ja Mike je mist zeker wat maar begrijp het wel, Gerard… | 29 sep. '19 |
| Hen&Han | We zagen net op de Polarsteps van Ilse en Gerard een… | 29 sep. '19 |
| Hen&Han | Zagen net op de Polarsteps van Ilse en Gerard een… | 29 sep. '19 |
| Esther Esser Vis | Jeetje Kaat, wat een avontuur. Vanavond even gaan… | 29 sep. '19 |
| Wim Lagerweij | Karin sorry. Wordt een dagje ouder maar begrijp nog… | 29 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Op naar het volgende avontuur. | 29 sep. '19 |
| Ben en Karin | Ha ha Wim, ik ben met Ben op vakantie, Magda met Ton🤣😂,… | 29 sep. '19 |
| Mike | Wat een mooie trip! Geniet er dan nog maar even van. | 29 sep. '19 |
| Wim Lagerweij | Ton en Karin. Begrijp dat het nog druk is overal ,… | 28 sep. '19 |
| Hen&Han | Wat een pech met die campgrounds. Wij hebben vorig… | 28 sep. '19 |
| Henriëtte | Blijven genieten, ik geniet mee met jullie door t… | 28 sep. '19 |
| Bertie Van den Eijnden | Heerlijk. Heb me weer prima vermaakt. Geweldige verhalen… | 27 sep. '19 |
| Ben Van elswijk | Karin,Leuk om de verhalen te lezen, Groetje Ben Gisteravond… | 27 sep. '19 |
| Matty | Super gaaf avontuur😂👍 | 27 sep. '19 |
| Nel | Zo twee keer hardop gelachen ,Harry zegt wat is er… | 27 sep. '19 |
| Kim | Nou gelukkig is de koffer terecht. Ontspan. Zag t… | 27 sep. '19 |
| Kim | Die hitte vonden wij ook zo bijzonder, overdag bloed… | 27 sep. '19 |
| Ben en Karin | Hebben we gedaan Ben | 27 sep. '19 |
| Hen&Han | We waren vorig jaar in september in Death Valley en… | 26 sep. '19 |
| Hen&Han | Koffer afgeleverd. Er was een misverstand over de… | 26 sep. '19 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »