Reacties
Reacties 601 - 650 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Henk | Je stijgt naar grote hoogten | 19 mei '24 |
| Ilse | Wauw weer een schitterend verhaal maar de kabelbaan… | 18 mei '24 |
| Frieda | Ziet er weer mooi uit | 18 mei '24 |
| Aad en Anke | We genieten weer heerlijk mee. Madeira staat nog steeds… | 18 mei '24 |
| Henk | Ach als je op terugreis maar weer alles in je koffer… | 18 mei '24 |
| Francisca Kloese | Fijne vakantie met zijn twee en ik geniet weer van… | 18 mei '24 |
| Katja | Zie er mooi uit! Veel Plezier | 18 mei '24 |
| Frieda | Ziet er mooi uit 🌼 | 17 mei '24 |
| Wim Lagerweij | Karin advies : van Noord naar Zuid en visa versa eens… | 17 mei '24 |
| Ria Bakker | genieten van het zware klimwerk | 17 mei '24 |
| Koos en anneke vd linden | Was weer mooi ik ben blij dat ik niet hoef te klimmen… | 17 mei '24 |
| Nel | Weer mooi hoor net of ik er zelf bij was | 17 mei '24 |
| Gerard | Mooi verhaal Karin | 17 mei '24 |
| Koos en anneke vd linden | Hoi jullie ook in de zon zie ik wel dat is weer lekker… | 16 mei '24 |
| Wim Lagerweij | Ben en Karin een leuke en mooie vakantie-geniet van… | 16 mei '24 |
| Gerard | Hallo Karin en Ben mijn eerste gedachte was zijn ze… | 16 mei '24 |
| Rick | Nou ja zeg, zijn Karin en Ben ineens met vakantie!… | 16 mei '24 |
| Hen&Han | Prachtig eilandje! We zijn er 2x geweest,in 1985 en… | 16 mei '24 |
| Magda | Wat een verhaal, schrijven of praten het maak jou… | 16 mei '24 |
| Ria Bakker | veel plezier geniet ervan op de foto,s te zien blijven… | 16 mei '24 |
| Ilse | Hoi zus geniet ervan het moet een super mooi eiland… | 16 mei '24 |
| Hen&Han | Prachtig eilandje. We zijn er 2 keer geweest, in 1985… | 16 mei '24 |
| Mat en Tineke | Goedemorgen Wat is het weer een feestje om jullie… | 16 mei '24 |
| Tamara | Goedemorgen, fijne vakantie! Geniet ervan luitjes… | 16 mei '24 |
| Patricia Van Ooyen | Wat gezellig om jullie vakantie verhaal weer te lezen.… | 16 mei '24 |
| Wilma | Goedemorgen ☕🥰 Fijne vakantie 😎 wat een geweldig… | 16 mei '24 |
| Patricia Van Ooyen | Bedankt voor het laten meegenieten van jullie vakantie.… | 4 okt. '23 |
| Ria Bakker | goede morgen lekker weer in de poelek welkom thuis | 4 okt. '23 |
| Ben Van elswijk | Mooi en jammer ik ga de verhalen missen | 4 okt. '23 |
| Hen&Han | Safe travels home 🛩️ | 3 okt. '23 |
| Ingrid | Goede en veilige terugreis 😘 Genoten van jullie… | 3 okt. '23 |
| Katja | Voorzichtig lekker naar huis 😘 | 3 okt. '23 |
| Cliënt 18 | Welkom thuis.😘 | 3 okt. '23 |
| Frieda | Goeie terug reis Jullie hebben een hele mooie gave… | 3 okt. '23 |
| Ria Bakker | welkom thuis | 2 okt. '23 |
| Rick | ADEMBENEMEND!!! Jawel, jullie reis en jouw verslagen!… | 2 okt. '23 |
| Bertie Van den Eijnden | Goede terugreis. | 2 okt. '23 |
| Henk | Veilige reis terug | 2 okt. '23 |
| Wim Lagerweij | Ben & Karin, leuk jullie verhalen lezend komt… | 2 okt. '23 |
| Gerard | Karin en Ben we hebben met jullie meegereisd bedankt… | 2 okt. '23 |
| Ilse | Wat gaat het snel hè als je zoveel wilt zien. Goede… | 2 okt. '23 |
| Ben Van elswijk | Genoten van je verhalen Karin. | 2 okt. '23 |
| Cliënt 18 | Goede reis terug. Geniet na van je mooie vakantie. | 2 okt. '23 |
| Mat en Tineke | Lekker slapen, morgen gezond weer op nieuwe dag nieuwe… | 1 okt. '23 |
| Henk | Een cliffhanger😎 | 1 okt. '23 |
| Cliënt 18 | Lekker slapen en morgen gezond weer op zonder (code… | 1 okt. '23 |
| Frieda | Morgen weer een frisse start Het is ook intensief… | 1 okt. '23 |
| Ben en Karin | Foutje Henk, mijn verhalen niet goed gelezen 🙈 | 1 okt. '23 |
| Ria Bakker | dat was zeker weer genieten | 1 okt. '23 |
| Henk | Maaaaaaaarrrrrrr nog steeds geen beer gezien😂 | 1 okt. '23 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »