Reacties

Reacties 601 - 650 van 1134

Naam Reactie Datum
Henk Je stijgt naar grote hoogten 19 mei '24
Ilse Wauw weer een schitterend verhaal maar de kabelbaan… 18 mei '24
Frieda Ziet er weer mooi uit 18 mei '24
Aad en Anke We genieten weer heerlijk mee. Madeira staat nog steeds… 18 mei '24
Henk Ach als je op terugreis maar weer alles in je koffer… 18 mei '24
Francisca Kloese Fijne vakantie met zijn twee en ik geniet weer van… 18 mei '24
Katja Zie er mooi uit! Veel Plezier 18 mei '24
Frieda Ziet er mooi uit 🌼 17 mei '24
Wim Lagerweij Karin advies : van Noord naar Zuid en visa versa eens… 17 mei '24
Ria Bakker genieten van het zware klimwerk 17 mei '24
Koos en anneke vd linden Was weer mooi ik ben blij dat ik niet hoef te klimmen… 17 mei '24
Nel Weer mooi hoor net of ik er zelf bij was 17 mei '24
Gerard Mooi verhaal Karin 17 mei '24
Koos en anneke vd linden Hoi jullie ook in de zon zie ik wel dat is weer lekker… 16 mei '24
Wim Lagerweij Ben en Karin een leuke en mooie vakantie-geniet van… 16 mei '24
Gerard Hallo Karin en Ben mijn eerste gedachte was zijn ze… 16 mei '24
Rick Nou ja zeg, zijn Karin en Ben ineens met vakantie!… 16 mei '24
Hen&Han Prachtig eilandje! We zijn er 2x geweest,in 1985 en… 16 mei '24
Magda Wat een verhaal, schrijven of praten het maak jou… 16 mei '24
Ria Bakker veel plezier geniet ervan op de foto,s te zien blijven… 16 mei '24
Ilse Hoi zus geniet ervan het moet een super mooi eiland… 16 mei '24
Hen&Han Prachtig eilandje. We zijn er 2 keer geweest, in 1985… 16 mei '24
Mat en Tineke Goedemorgen Wat is het weer een feestje om jullie… 16 mei '24
Tamara Goedemorgen, fijne vakantie! Geniet ervan luitjes… 16 mei '24
Patricia Van Ooyen Wat gezellig om jullie vakantie verhaal weer te lezen.… 16 mei '24
Wilma Goedemorgen ☕🥰 Fijne vakantie 😎 wat een geweldig… 16 mei '24
Patricia Van Ooyen Bedankt voor het laten meegenieten van jullie vakantie.… 4 okt. '23
Ria Bakker goede morgen lekker weer in de poelek welkom thuis 4 okt. '23
Ben Van elswijk Mooi en jammer ik ga de verhalen missen 4 okt. '23
Hen&Han Safe travels home 🛩️ 3 okt. '23
Ingrid Goede en veilige terugreis 😘 Genoten van jullie… 3 okt. '23
Katja Voorzichtig lekker naar huis 😘 3 okt. '23
Cliënt 18 Welkom thuis.😘 3 okt. '23
Frieda Goeie terug reis Jullie hebben een hele mooie gave… 3 okt. '23
Ria Bakker welkom thuis 2 okt. '23
Rick ADEMBENEMEND!!! Jawel, jullie reis en jouw verslagen!… 2 okt. '23
Bertie Van den Eijnden Goede terugreis. 2 okt. '23
Henk Veilige reis terug 2 okt. '23
Wim Lagerweij Ben & Karin, leuk jullie verhalen lezend komt… 2 okt. '23
Gerard Karin en Ben we hebben met jullie meegereisd bedankt… 2 okt. '23
Ilse Wat gaat het snel hè als je zoveel wilt zien. Goede… 2 okt. '23
Ben Van elswijk Genoten van je verhalen Karin. 2 okt. '23
Cliënt 18 Goede reis terug. Geniet na van je mooie vakantie. 2 okt. '23
Mat en Tineke Lekker slapen, morgen gezond weer op nieuwe dag nieuwe… 1 okt. '23
Henk Een cliffhanger😎 1 okt. '23
Cliënt 18 Lekker slapen en morgen gezond weer op zonder (code… 1 okt. '23
Frieda Morgen weer een frisse start Het is ook intensief… 1 okt. '23
Ben en Karin Foutje Henk, mijn verhalen niet goed gelezen 🙈 1 okt. '23
Ria Bakker dat was zeker weer genieten 1 okt. '23
Henk Maaaaaaaarrrrrrr nog steeds geen beer gezien😂 1 okt. '23

1  « Vorige 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende »  ...