Reacties

Reacties 451 - 500 van 1134

Naam Reactie Datum
Ria Bakker stoer dat je de brug op gegaan bent ik doe het niet… 24 sep. '24
Ben en Karin Dank je wel Ben het was zeer indrukwekkend 24 sep. '24
Ben en Karin Dank je Willem 24 sep. '24
Ben en Karin Klopt Zus 24 sep. '24
Ben en Karin Als je daar loopt op zekers, Ria 24 sep. '24
Ben en Karin Is de bedoeling, schijnt leuk te zijn 24 sep. '24
Karin Zus, zeker niet dansend over die brug, zwetend over… 24 sep. '24
Henk Volg de ratten door de stad 23 sep. '24
Ilse Goed gedaan zus die Titan RT is schitterend , lekker… 23 sep. '24
Ben van elswijk Mooi verhaal weer, apart die bomen 23 sep. '24
Ria Bakker kippevel verhaal 23 sep. '24
Ilse De rillingen lopen alweer over mijn rug bij het lezen… 23 sep. '24
Willem Je kan het heel beeldend vertellen over Sachsenhausen.… 23 sep. '24
Ben van elswijk Wat een triest verhaal dat mensen zo kunnen zijn en… 22 sep. '24
Karin Af en toe hoort dat erbij, Ria🤣🤣 21 sep. '24
Ria Bakker niet zo kibbelen maar genieten 21 sep. '24
Gerard Karin en Ben fijn om te lezen dat alles toch weer… 21 sep. '24
Ben en Karin Wie weet kruizen we elkaar. 19 sep. '24
Ben en Karin Dank je wel Ben 19 sep. '24
Ben en Karin Dank je wel, Ria 19 sep. '24
Ben en Karin Dank jullie wel, als wij en jullie uit gereisd zijn… 19 sep. '24
Ben en Karin Dank jullie wel😘 19 sep. '24
Ben en Karin Dankjewel, en nog steeds geen code rood maar soms… 19 sep. '24
Ria Bakker nog gefeliciteerd oudje 19 sep. '24
Koos en anneke vd linden Hieperdepiep van harte gefeliciteerd. Maak er maar… 19 sep. '24
Magda Hoi hoi jarige Eindelijk weer eens je verhalen gelezen.… 18 sep. '24
Cliënt 18 Karin van ❤️ gefeliciteerd met je verjaardag.… 18 sep. '24
Patricia Van Ooyen Wat een heerlijk verhaal weer. Zit iedere dag te genieten… 18 sep. '24
Ben van elswijk Leuk verhaal weer met mooie foto,s, nogmaaks gefeliciteerd 18 sep. '24
Ria Bakker wat een weelde 18 sep. '24
Karin Henk, ik voel een excuus momentje aankomen, maar vanaf… 18 sep. '24
Ben van elswijk Indrukwekkend verhaal en mooie foto,s 18 sep. '24
Henk Onze voorvaderen hebben zich daar helemaal scheel… 17 sep. '24
Karin Ria, wij gaan het zien, staan nu in Gdansk 17 sep. '24
Ben van elswijk Mooi en spannend verhaal, mooie foto,s 17 sep. '24
Ilse Het is noten dag bij de B en W en de B en B alleen… 16 sep. '24
Ria Bakker hebben een fiets vakantie gedaan bij de oostzee prachtig… 16 sep. '24
Ilse Ja dat fietsen in andere landen blijft een dingetje,… 16 sep. '24
Ria Bakker steeds genieten 14 sep. '24
Rick Tjonge, tjonge, tjonge … wat een belevenissen allemaal!… 14 sep. '24
Karin Hoi Henk, Ja het loopt gestaag, camperen bevalt ons… 13 sep. '24
Rick Hoofd in de nek! Vroeg donker, koud en nat! Het valt… 13 sep. '24
Ria Bakker wat dat jullie bij peet en justina zijn maar wel werken… 13 sep. '24
Henk Het gaat gestaag, en bevalt het camperen? 12 sep. '24
Frieda Gaaf die zoutmijnen 12 sep. '24
Ben van elswijk Mooie verhalen en leuk om te lezen.mooie foto,s genuet… 12 sep. '24
Frieda Ahh wat fijn dat jullie zo welkom zijn Altijd een… 12 sep. '24
Frieda Zooo gaaf weer een berg die jullie af kunnen vinken 12 sep. '24
Frieda Leuk jullie zijn der 12 sep. '24
Gerard Weer een mooi verhaal Karin en Ben zo te vernemen… 12 sep. '24

1  « Vorige 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »  ...