Reacties
Reacties 451 - 500 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria Bakker | stoer dat je de brug op gegaan bent ik doe het niet… | 24 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dank je wel Ben het was zeer indrukwekkend | 24 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dank je Willem | 24 sep. '24 |
| Ben en Karin | Klopt Zus | 24 sep. '24 |
| Ben en Karin | Als je daar loopt op zekers, Ria | 24 sep. '24 |
| Ben en Karin | Is de bedoeling, schijnt leuk te zijn | 24 sep. '24 |
| Karin | Zus, zeker niet dansend over die brug, zwetend over… | 24 sep. '24 |
| Henk | Volg de ratten door de stad | 23 sep. '24 |
| Ilse | Goed gedaan zus die Titan RT is schitterend , lekker… | 23 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Mooi verhaal weer, apart die bomen | 23 sep. '24 |
| Ria Bakker | kippevel verhaal | 23 sep. '24 |
| Ilse | De rillingen lopen alweer over mijn rug bij het lezen… | 23 sep. '24 |
| Willem | Je kan het heel beeldend vertellen over Sachsenhausen.… | 23 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Wat een triest verhaal dat mensen zo kunnen zijn en… | 22 sep. '24 |
| Karin | Af en toe hoort dat erbij, Ria🤣🤣 | 21 sep. '24 |
| Ria Bakker | niet zo kibbelen maar genieten | 21 sep. '24 |
| Gerard | Karin en Ben fijn om te lezen dat alles toch weer… | 21 sep. '24 |
| Ben en Karin | Wie weet kruizen we elkaar. | 19 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dank je wel Ben | 19 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dank je wel, Ria | 19 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dank jullie wel, als wij en jullie uit gereisd zijn… | 19 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dank jullie wel😘 | 19 sep. '24 |
| Ben en Karin | Dankjewel, en nog steeds geen code rood maar soms… | 19 sep. '24 |
| Ria Bakker | nog gefeliciteerd oudje | 19 sep. '24 |
| Koos en anneke vd linden | Hieperdepiep van harte gefeliciteerd. Maak er maar… | 19 sep. '24 |
| Magda | Hoi hoi jarige Eindelijk weer eens je verhalen gelezen.… | 18 sep. '24 |
| Cliënt 18 | Karin van ❤️ gefeliciteerd met je verjaardag.… | 18 sep. '24 |
| Patricia Van Ooyen | Wat een heerlijk verhaal weer. Zit iedere dag te genieten… | 18 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Leuk verhaal weer met mooie foto,s, nogmaaks gefeliciteerd | 18 sep. '24 |
| Ria Bakker | wat een weelde | 18 sep. '24 |
| Karin | Henk, ik voel een excuus momentje aankomen, maar vanaf… | 18 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Indrukwekkend verhaal en mooie foto,s | 18 sep. '24 |
| Henk | Onze voorvaderen hebben zich daar helemaal scheel… | 17 sep. '24 |
| Karin | Ria, wij gaan het zien, staan nu in Gdansk | 17 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Mooi en spannend verhaal, mooie foto,s | 17 sep. '24 |
| Ilse | Het is noten dag bij de B en W en de B en B alleen… | 16 sep. '24 |
| Ria Bakker | hebben een fiets vakantie gedaan bij de oostzee prachtig… | 16 sep. '24 |
| Ilse | Ja dat fietsen in andere landen blijft een dingetje,… | 16 sep. '24 |
| Ria Bakker | steeds genieten | 14 sep. '24 |
| Rick | Tjonge, tjonge, tjonge … wat een belevenissen allemaal!… | 14 sep. '24 |
| Karin | Hoi Henk, Ja het loopt gestaag, camperen bevalt ons… | 13 sep. '24 |
| Rick | Hoofd in de nek! Vroeg donker, koud en nat! Het valt… | 13 sep. '24 |
| Ria Bakker | wat dat jullie bij peet en justina zijn maar wel werken… | 13 sep. '24 |
| Henk | Het gaat gestaag, en bevalt het camperen? | 12 sep. '24 |
| Frieda | Gaaf die zoutmijnen | 12 sep. '24 |
| Ben van elswijk | Mooie verhalen en leuk om te lezen.mooie foto,s genuet… | 12 sep. '24 |
| Frieda | Ahh wat fijn dat jullie zo welkom zijn Altijd een… | 12 sep. '24 |
| Frieda | Zooo gaaf weer een berg die jullie af kunnen vinken | 12 sep. '24 |
| Frieda | Leuk jullie zijn der | 12 sep. '24 |
| Gerard | Weer een mooi verhaal Karin en Ben zo te vernemen… | 12 sep. '24 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »