Reacties

Reacties 251 - 300 van 1134

Naam Reactie Datum
Ria Bakker goede morgen fijn he de wereldtop karin vind die rode… 17 mei '25
Ben van elswijk Deftig feest,mooie foto,s en een mooi verhaal 16 mei '25
Ilse Wat wen gedoe voor die voor de EU top nu maar hopen… 16 mei '25
Gea Superleuk weer om mee te reizen met jullie. Zelfs… 16 mei '25
Wim Lagerweij Nu Karin en Ben wij hebben een vrije dag in Tirana… 16 mei '25
Ben van elswijk Mooi verhaal en foto,s en Proost 16 mei '25
Ben van elswijk Mooi veehaal en wederom mooie foto,s 16 mei '25
Tineke en Matty Hoi Karin en Ben wat een avonturen maken jullie weer… 16 mei '25
Henk Met de benen over elkaar 15 mei '25
Ria Bakker laatste foto voor ben de camper wassen ha ha ha sorry… 15 mei '25
Magda Apart dat blauwe oog 15 mei '25
Lies Hahaaa!! dat kan alleen jou maar weer gebeuren 14 mei '25
Magda Kloof lopen zonder waterschoenen is not done . Dus… 14 mei '25
Magda Leuk stadje met z’n leien daken. Leuke klimmetjes, 14 mei '25
Wilma 😂😂 ik sta onder de naam Wilma Gerritse 😘 14 mei '25
Ben en Karin Wat is jouw naam op Polarsteps, kan ik ff lezen, maar… 14 mei '25
Ben van elswijk Mooie foto,s van o.a het kasteel en wederom een mooi… 14 mei '25
Wilma Altijd leuk om jullie te volgen op vakantie 🌞🥰… 13 mei '25
Ben en Karin Moeten we zeker doen Ben, gaan we eerst naar jouw… 13 mei '25
Ben van elswijk Weer genoten van je verhaal ,het lijkt wel een boek… 13 mei '25
Jeannette Weer n leuk verhaal karin geniet er nog steeds van… 12 mei '25
Ben van elswijk Weer een apart verhaal en leuk om te lezen, ook mooie… 11 mei '25
Ilse Elke dag is weer uitdaging om te reizen met een camper… 11 mei '25
Ria Bakker maar goed dat jij naast ben zit en niet ik ben zou… 11 mei '25
Rick En zo … ging En zooo weer op weg. Als de kuilen… 11 mei '25
Ben en Karin Ja, Nel soms iets te veel voor mijn geestelijke gezondheid,… 11 mei '25
Ben en Karin Hoi Ed en Wilma, gezellig dat je ons weer volgt. Waar… 11 mei '25
Wilma Hoi Kaartje 😘 ik ben ook net terug van vakantie… 10 mei '25
Wim Lagerweij Wij hebben een iets minder avontuurlijke weg Karin.… 10 mei '25
Henk We kunnen het eten niet beoordelen🤓 10 mei '25
Ben en Karin Of je nu bergje op of af gestaan, ze vliegen zo voorbij,… 10 mei '25
Ben en Karin We wilde eerst naar Roemenië, maar de sneeuwgrens… 10 mei '25
Esther Esser Vis Lag een beetje achter. Lekker onder de veranda te… 10 mei '25
Esther Esser Vis Ziet er aantrekkelijk uit ! 10 mei '25
Esther Esser Vis zo Kaat aan de hamburger !!!! 10 mei '25
Ria Bakker gaaf weer mag ik vragen waarom jullie voor deze trip… 10 mei '25
Ben van elswijk Mooi verhaal weer en mooie foto,s 10 mei '25
Patricia Van Ooyen Dan moet je wel berg opwaarts gaan staan bij de Tour… 9 mei '25
Ben van elswijk Toch nog een kleine wereld met al die hollanders,… 8 mei '25
Ben en Karin Dank je Ben 8 mei '25
Ben en Karin Dank je wel, Jeannette 8 mei '25
Ben en Karin We zitten nu in Berat, we zijn door gestoomd de Giro… 8 mei '25
Magda Heel tegenstrijdig straat beeld ,zeker langs de kust.… 8 mei '25
Jeannette Wat n avontuuuuur zeg. En weer prachtige fotoos,veel… 8 mei '25
Ben van elswijk Indrukwekkend vverhaal en mooie foto,s 7 mei '25
Ben en Karin Zeker Ria, wij kijken onze ogen uit 7 mei '25
Ria Bakker wat een indrukken doen jullie op 7 mei '25
Henk Het zonnetje in huis heeft ook wel wat, dan doen de… 7 mei '25
Ben en Karin 🤣🤣 6 mei '25
Ben en Karin Ja, links dan komen ze op af, maar hier ook, hier… 6 mei '25
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende »  ...