Reacties
Reacties 251 - 300 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria Bakker | goede morgen fijn he de wereldtop karin vind die rode… | 17 mei '25 |
| Ben van elswijk | Deftig feest,mooie foto,s en een mooi verhaal | 16 mei '25 |
| Ilse | Wat wen gedoe voor die voor de EU top nu maar hopen… | 16 mei '25 |
| Gea | Superleuk weer om mee te reizen met jullie. Zelfs… | 16 mei '25 |
| Wim Lagerweij | Nu Karin en Ben wij hebben een vrije dag in Tirana… | 16 mei '25 |
| Ben van elswijk | Mooi verhaal en foto,s en Proost | 16 mei '25 |
| Ben van elswijk | Mooi veehaal en wederom mooie foto,s | 16 mei '25 |
| Tineke en Matty | Hoi Karin en Ben wat een avonturen maken jullie weer… | 16 mei '25 |
| Henk | Met de benen over elkaar | 15 mei '25 |
| Ria Bakker | laatste foto voor ben de camper wassen ha ha ha sorry… | 15 mei '25 |
| Magda | Apart dat blauwe oog | 15 mei '25 |
| Lies | Hahaaa!! dat kan alleen jou maar weer gebeuren | 14 mei '25 |
| Magda | Kloof lopen zonder waterschoenen is not done . Dus… | 14 mei '25 |
| Magda | Leuk stadje met z’n leien daken. Leuke klimmetjes, | 14 mei '25 |
| Wilma | 😂😂 ik sta onder de naam Wilma Gerritse 😘 | 14 mei '25 |
| Ben en Karin | Wat is jouw naam op Polarsteps, kan ik ff lezen, maar… | 14 mei '25 |
| Ben van elswijk | Mooie foto,s van o.a het kasteel en wederom een mooi… | 14 mei '25 |
| Wilma | Altijd leuk om jullie te volgen op vakantie 🌞🥰… | 13 mei '25 |
| Ben en Karin | Moeten we zeker doen Ben, gaan we eerst naar jouw… | 13 mei '25 |
| Ben van elswijk | Weer genoten van je verhaal ,het lijkt wel een boek… | 13 mei '25 |
| Jeannette | Weer n leuk verhaal karin geniet er nog steeds van… | 12 mei '25 |
| Ben van elswijk | Weer een apart verhaal en leuk om te lezen, ook mooie… | 11 mei '25 |
| Ilse | Elke dag is weer uitdaging om te reizen met een camper… | 11 mei '25 |
| Ria Bakker | maar goed dat jij naast ben zit en niet ik ben zou… | 11 mei '25 |
| Rick | En zo … ging En zooo weer op weg. Als de kuilen… | 11 mei '25 |
| Ben en Karin | Ja, Nel soms iets te veel voor mijn geestelijke gezondheid,… | 11 mei '25 |
| Ben en Karin | Hoi Ed en Wilma, gezellig dat je ons weer volgt. Waar… | 11 mei '25 |
| Wilma | Hoi Kaartje 😘 ik ben ook net terug van vakantie… | 10 mei '25 |
| Wim Lagerweij | Wij hebben een iets minder avontuurlijke weg Karin.… | 10 mei '25 |
| Henk | We kunnen het eten niet beoordelen🤓 | 10 mei '25 |
| Ben en Karin | Of je nu bergje op of af gestaan, ze vliegen zo voorbij,… | 10 mei '25 |
| Ben en Karin | We wilde eerst naar Roemenië, maar de sneeuwgrens… | 10 mei '25 |
| Esther Esser Vis | Lag een beetje achter. Lekker onder de veranda te… | 10 mei '25 |
| Esther Esser Vis | Ziet er aantrekkelijk uit ! | 10 mei '25 |
| Esther Esser Vis | zo Kaat aan de hamburger !!!! | 10 mei '25 |
| Ria Bakker | gaaf weer mag ik vragen waarom jullie voor deze trip… | 10 mei '25 |
| Ben van elswijk | Mooi verhaal weer en mooie foto,s | 10 mei '25 |
| Patricia Van Ooyen | Dan moet je wel berg opwaarts gaan staan bij de Tour… | 9 mei '25 |
| Ben van elswijk | Toch nog een kleine wereld met al die hollanders,… | 8 mei '25 |
| Ben en Karin | Dank je Ben | 8 mei '25 |
| Ben en Karin | Dank je wel, Jeannette | 8 mei '25 |
| Ben en Karin | We zitten nu in Berat, we zijn door gestoomd de Giro… | 8 mei '25 |
| Magda | Heel tegenstrijdig straat beeld ,zeker langs de kust.… | 8 mei '25 |
| Jeannette | Wat n avontuuuuur zeg. En weer prachtige fotoos,veel… | 8 mei '25 |
| Ben van elswijk | Indrukwekkend vverhaal en mooie foto,s | 7 mei '25 |
| Ben en Karin | Zeker Ria, wij kijken onze ogen uit | 7 mei '25 |
| Ria Bakker | wat een indrukken doen jullie op | 7 mei '25 |
| Henk | Het zonnetje in huis heeft ook wel wat, dan doen de… | 7 mei '25 |
| Ben en Karin | 🤣🤣 | 6 mei '25 |
| Ben en Karin | Ja, links dan komen ze op af, maar hier ook, hier… | 6 mei '25 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »