Reacties

Reacties 301 - 350 van 1134

Naam Reactie Datum
Ben en Karin Ja, was van plan hem op te zoeken bij gevonden voorwerpen🤣🤣 6 mei '25
Magda Jammer dat je de 1300 treden van het fort niet heb… 6 mei '25
Magda Ja Karin en Ben als je de pech hebt dat er net van… 6 mei '25
Magda Leuk verslag , haha Wim dat vinden ze niet leuk. Hebben… 6 mei '25
Ria Bakker de verhalen worden wel spanend karin 6 mei '25
Mat en Tineke Wat maken jullie weer mooie dingen mee, en zo te zien… 5 mei '25
Ilse Gelukkig weer heel aangekomen, en mooie plaatjes.… 5 mei '25
Henk Mooie meertjes 5 mei '25
Wim Lagerweij Karin en Ben; ZEG nooit op zij marktplaats dat GBR… 5 mei '25
Ria Bakker is saar toch een beetje mee 5 mei '25
Nel Lief die Saar 5 mei '25
Ben van elswijk Leuk verhalen en mooie foto,s van die brug 5 mei '25
Jeannette Weer een super leuk avontuur karin geniet er van om… 4 mei '25
Ben en Karin Als jullie misschien volgend jaar naar Amerika gaan… 4 mei '25
Jeannette Ziet er goed uit allemaal,geniet nog lekker 4 mei '25
Jeannette Wat een enerverende vakantie zeg. Zo zie je nog eens… 4 mei '25
Ben van elswijk Zo zie je maar er zijn ook nog genoeg aardige en lieve… 4 mei '25
Ben van elswijk Leuk 4 mei '25
Matty Wat is het mooi daar ! Fijne vakantie verder…….… 4 mei '25
Magda We zijn weer thuis , heb net al je verhalen gelezen.… 3 mei '25
Patricia Van Ooyen Wat is het toch leuk om jullie verhaal te lezen. Ik… 3 mei '25
Ben en Karin Dank je wel, jullie gaan ook zo wat op vakantie, wie… 3 mei '25
Ben en Karin Dank je wel Ank, jullie gefeliciteerd met jullie nieuwe… 3 mei '25
Ben en Karin Koos, ik eet geen soft ijs, veel plezier in Spanje 3 mei '25
Ben en Karin Maar super sterk 3 mei '25
Ben en Karin Zeker Henk maar zover kwam het dit x niet😜 3 mei '25
Ben en Karin Heerlijk Rietje, kleine wasjes grote wasjes 3 mei '25
Ben en Karin O, haha nu weet ik waarom ik zo zwaar rijd, ga maar… 3 mei '25
Ben en Karin Gezellig Ootmarsum 3 mei '25
Ilse Morge zus, 7.05 en ik lig in Ons Kampertje in Ootmarsum… 3 mei '25
Gerard Hallo Karin en Ben leuk verhaal kan me nog herinneren… 3 mei '25
Ria Bakker goede huisvrouw karin even een wasje draaien 2 mei '25
Ilse Gelukkig de vrieskamper is veranderd naar koelcamper… 2 mei '25
Nel Gezellig weer 2 mei '25
Ben van elswijk Mooi veehaal en toch leuk een stukkie fietden haha 2 mei '25
Ben van elswijk Mooi verhaal, mooie foto van de koffie 2 mei '25
Henk Ko Moot en Ko de Rood. Zit in de naam. 1 mei '25
Gerard Ja dan te bedenken dat ze mekaar de tent uitvochten… 1 mei '25
Ria Bakker lekker regenboog ijsje ben 30 apr. '25
Koos en anneke vd linden heb ze geen likje genomen ben want ik weet van anneke… 30 apr. '25
Gerard Karin dit moet in boekvorm worden uitgegeven ik heb… 30 apr. '25
Berend Cis en dat voor weing €1,00 30 apr. '25
Nel Lekker ijsje 30 apr. '25
Francisca Kloese IJsje man daar doen wij een maand over 29 apr. '25
Ben van elswijk Mooi verhaal, mooie foto,s 29 apr. '25
Aad en Anke Geniet mee met jullie belevenissen. Wil regelmatig… 29 apr. '25
Ed Goedemorgen Karin(en Ben) je bent weer lekker op dreef,… 29 apr. '25
Ria Bakker jullie vrolijke mijn dag wel op 29 apr. '25
Tamara super grappig!! Love it 🤣 29 apr. '25
Koos en anneke vd linden Soms heb ik meelij met ben hoor om het allemaal maar… 29 apr. '25

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »  ...