Reacties
Reacties 301 - 350 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ben en Karin | Ja, was van plan hem op te zoeken bij gevonden voorwerpen🤣🤣 | 6 mei '25 |
| Magda | Jammer dat je de 1300 treden van het fort niet heb… | 6 mei '25 |
| Magda | Ja Karin en Ben als je de pech hebt dat er net van… | 6 mei '25 |
| Magda | Leuk verslag , haha Wim dat vinden ze niet leuk. Hebben… | 6 mei '25 |
| Ria Bakker | de verhalen worden wel spanend karin | 6 mei '25 |
| Mat en Tineke | Wat maken jullie weer mooie dingen mee, en zo te zien… | 5 mei '25 |
| Ilse | Gelukkig weer heel aangekomen, en mooie plaatjes.… | 5 mei '25 |
| Henk | Mooie meertjes | 5 mei '25 |
| Wim Lagerweij | Karin en Ben; ZEG nooit op zij marktplaats dat GBR… | 5 mei '25 |
| Ria Bakker | is saar toch een beetje mee | 5 mei '25 |
| Nel | Lief die Saar | 5 mei '25 |
| Ben van elswijk | Leuk verhalen en mooie foto,s van die brug | 5 mei '25 |
| Jeannette | Weer een super leuk avontuur karin geniet er van om… | 4 mei '25 |
| Ben en Karin | Als jullie misschien volgend jaar naar Amerika gaan… | 4 mei '25 |
| Jeannette | Ziet er goed uit allemaal,geniet nog lekker | 4 mei '25 |
| Jeannette | Wat een enerverende vakantie zeg. Zo zie je nog eens… | 4 mei '25 |
| Ben van elswijk | Zo zie je maar er zijn ook nog genoeg aardige en lieve… | 4 mei '25 |
| Ben van elswijk | Leuk | 4 mei '25 |
| Matty | Wat is het mooi daar ! Fijne vakantie verder…….… | 4 mei '25 |
| Magda | We zijn weer thuis , heb net al je verhalen gelezen.… | 3 mei '25 |
| Patricia Van Ooyen | Wat is het toch leuk om jullie verhaal te lezen. Ik… | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Dank je wel, jullie gaan ook zo wat op vakantie, wie… | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Dank je wel Ank, jullie gefeliciteerd met jullie nieuwe… | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Koos, ik eet geen soft ijs, veel plezier in Spanje | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Maar super sterk | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Zeker Henk maar zover kwam het dit x niet😜 | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Heerlijk Rietje, kleine wasjes grote wasjes | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | O, haha nu weet ik waarom ik zo zwaar rijd, ga maar… | 3 mei '25 |
| Ben en Karin | Gezellig Ootmarsum | 3 mei '25 |
| Ilse | Morge zus, 7.05 en ik lig in Ons Kampertje in Ootmarsum… | 3 mei '25 |
| Gerard | Hallo Karin en Ben leuk verhaal kan me nog herinneren… | 3 mei '25 |
| Ria Bakker | goede huisvrouw karin even een wasje draaien | 2 mei '25 |
| Ilse | Gelukkig de vrieskamper is veranderd naar koelcamper… | 2 mei '25 |
| Nel | Gezellig weer | 2 mei '25 |
| Ben van elswijk | Mooi veehaal en toch leuk een stukkie fietden haha | 2 mei '25 |
| Ben van elswijk | Mooi verhaal, mooie foto van de koffie | 2 mei '25 |
| Henk | Ko Moot en Ko de Rood. Zit in de naam. | 1 mei '25 |
| Gerard | Ja dan te bedenken dat ze mekaar de tent uitvochten… | 1 mei '25 |
| Ria Bakker | lekker regenboog ijsje ben | 30 apr. '25 |
| Koos en anneke vd linden | heb ze geen likje genomen ben want ik weet van anneke… | 30 apr. '25 |
| Gerard | Karin dit moet in boekvorm worden uitgegeven ik heb… | 30 apr. '25 |
| Berend | Cis en dat voor weing €1,00 | 30 apr. '25 |
| Nel | Lekker ijsje | 30 apr. '25 |
| Francisca Kloese | IJsje man daar doen wij een maand over | 29 apr. '25 |
| Ben van elswijk | Mooi verhaal, mooie foto,s | 29 apr. '25 |
| Aad en Anke | Geniet mee met jullie belevenissen. Wil regelmatig… | 29 apr. '25 |
| Ed | Goedemorgen Karin(en Ben) je bent weer lekker op dreef,… | 29 apr. '25 |
| Ria Bakker | jullie vrolijke mijn dag wel op | 29 apr. '25 |
| Tamara | super grappig!! Love it 🤣 | 29 apr. '25 |
| Koos en anneke vd linden | Soms heb ik meelij met ben hoor om het allemaal maar… | 29 apr. '25 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »