Reacties
Reacties 651 - 700 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frieda | Oja hahaha ik zag je al staan in de boot Arm omhoog… | 1 okt. '23 |
| Frieda | Het was weer een gezellige dag 😘 | 1 okt. '23 |
| Frieda | Jullie maken zat mee! Zitten jullie al aan een volgende… | 1 okt. '23 |
| Frieda | Weer een leuk verhaal 😘 | 1 okt. '23 |
| Frieda | Jaaaaaa!!!!! Jullie hebben een beer gezien Ooohh wat… | 1 okt. '23 |
| Frieda | Ik loop een paar verhalen achter ga verder lezen Zal… | 1 okt. '23 |
| Bertie Van den Eijnden | Ik geniet van jullie verhalen. Ik hoor je het allemaal… | 1 okt. '23 |
| Matty | Gave trip hoor 👍 | 30 sep. '23 |
| Rick | Wat beleven jullie veel tijdens deze reis en wat zien… | 30 sep. '23 |
| Hen&Han | Stelletje zeerovers 🧞⚓😜 | 30 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Super en leuk | 30 sep. '23 |
| Francisca Kloese | Heb weer genoten van je verslagen | 30 sep. '23 |
| Patricia Van Ooyen | Ik heb weer lekker de verhalen van deze week gelezen… | 30 sep. '23 |
| Ingrid | Echt onwijs gaaf jullie verhalen, Geniet nog maar… | 30 sep. '23 |
| Ria Bakker | weer genoten lees ik | 29 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Mooi verhaal weer en leuke foto,s, ik vind het knap… | 29 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Leuk verhaal weer | 28 sep. '23 |
| Ria Bakker | k heb je ook kijk op de lokals | 27 sep. '23 |
| Henk | Er is genoeg te zien zie ik. | 27 sep. '23 |
| Henk | Tis weer fraai😊 | 27 sep. '23 |
| Matty | Was weer een leuke dag Karin en Ben ! Genieten jullie… | 27 sep. '23 |
| Wim Lagerweij | Leuk om soms ergernissen en spontane opwellingen te… | 26 sep. '23 |
| Ria Bakker | wel gaaf de foto van de beer bij het lezen van de… | 26 sep. '23 |
| Gerard | Ja Ben en Karin mooie avonturen beleefden jullie samen… | 25 sep. '23 |
| Patricia Van Ooyen | Heb even de laatste 4 verhalen gelezen. Wat een mooie… | 25 sep. '23 |
| Hen&Han | Mooi 🐻toch beren. Vancouver Island heeft de meeste… | 25 sep. '23 |
| Gerard | Ja als we het weer konden betalen hadden sommige mensen… | 25 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Die foto,s kijken lukt niet erg, zal wel aan mij liggen | 24 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Mooi verhaal en mooie foto,d | 24 sep. '23 |
| Ria Bakker | super bruggen eng hoor | 24 sep. '23 |
| Ria Bakker | super ook de zeearend gezien | 24 sep. '23 |
| Ilse | Leuk bruggetje zus, jammer dat het weer niet zo mee… | 24 sep. '23 |
| Henk | De douche staat buiten de hele dag aan | 24 sep. '23 |
| Frieda | Leuk mam en ben jullie maken van alles mee!! | 23 sep. '23 |
| Frieda | Ooohhh die brug 😳 wel heel spannend Maar wat gaaf… | 23 sep. '23 |
| Henk | Mooi verhaal en mooi gebiex | 23 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Leuk verhaal weer Karin | 23 sep. '23 |
| Ria Bakker | aan je gezicht te zien heb je veel plezier op het… | 23 sep. '23 |
| Aad en Anke | Don't swing the bridge!!!!! | 23 sep. '23 |
| Koos en anneke vd linden | Weer leuk beschreven karin | 23 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Weer een spannend hoorspel.en dapper met die hoogte,… | 23 sep. '23 |
| Aad en Anke | Wij genieten elke dag mee. Tussen Fort Berens en Whistler… | 22 sep. '23 |
| Henk | Het blijft leuk | 21 sep. '23 |
| Henk | wow komt wel een keer | 21 sep. '23 |
| Koos en anneke vd linden | Als je maar geen wolf op je tanden krijg en ben geen… | 20 sep. '23 |
| Ilse | Hoi zus, doe je rustig aan je klinkt een beetje ziekies.… | 20 sep. '23 |
| Ria Bakker | we zitten hier ook in de herfst ik herken dat geen… | 20 sep. '23 |
| Koos en anneke vd linden | Ach karin we hebben de fietstocht achter de rug 286… | 20 sep. '23 |
| Ben Van elswijk | Mooi verhaal weer | 20 sep. '23 |
| Frieda | Ik vind bijrijdster ook echt niet leuk Best druk om… | 19 sep. '23 |


- Rick: Welkom thuis! Inderdaad Karin,…
- WLag: Nel en ik hebben genoten…
- Mat en Tineke: Welkom thuis Ben en Karin,…
- Hen&Han: Welkom thuis in Poeldijk…
- Patricia Van Ooyen: Heb weer genoten van je l*l…
Alle reacties »